مدیران خاطی در انتخابات به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند


مدیران خاطی در انتخابات به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که مدیران دستگاه‌های دولتی، امکانات دولتی و حاکمیتی را در اختیار کاندیداهای انتخابات قرار دهند، صددرصد تخلفات پیگیری و به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

اقبال عباسی ۲۵ دی‌ماه در شورای فرهنگ عمومی استان، ضمن تسلیت این ایام، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته حوادث اخیر که به صورت پیچیده توسط دشمن برای جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور طراحی شده بود موجب شد خون شهید سلیمانی مردم را زینب‌وار به عرصه بیاورد.

وی افزود: دشمنان قصد دارند با طراحی چنین شورش‌هایی مردم را در مقابل یکدیگر و در مقابل مسئولان قرار دهند که هیچ اختلافی میان مردم، مردم با مسئولان وجود ندارد.

عباسی با اشاره به اینکه انتخابات با ۴ محور اجرایی می‌شود، گفت: مجریانی که بستر را برای اجرای انتخابات و حضور کاندیدا و مردم فراهم می‌کنند، ناظرانی که بر کم و کیف انتخابات نظارت دارند، رای دهنگان و رای گیرندگانی که مجلس را برای ۴ سال تعیین می‌کنند و رای گیرندگانی که وارد عرصه شده‌اند.

وی بیان کرد: برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی و کسانی که اختیارات و امکانات دولتی و حاکمیتی را در اختیار دارند، در صورتی که تخلفی در این زمینه انجام دهند ۱۰۰ درصد با متخلفان پیگیری خواهد شد.

استاندار خاطرنشان کرد: اگر کسی مر قانون عمل کند خلاف شرع نیست و برعکس آن منکر است، بنابراین لازم است امر به معروف کنیم تا عین قانون عمل شود.

در ادامه سعید صالحی دبیر ستاد انتخابات استان، بیان کرد: ستاد انتخابات استان فعالیت خود را با تاکید بر اصل بی طرفی و رعایت قانون آغاز کرده است.

وی افزود: ۲۶ حوزه انتخابیه شامل ۴ حوزه انتخابیه اصلی و ۲۲ حوزه فرعی در استان وجود دارد.

صالحی با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام کنندگان نسبت به دوره گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: میانگین سنی برای انتخابات مجلس دهم ۳۹ سال و برای انتخابات دوره یازدهم در استان ۳۸ سال بوده است، همچنین استان در برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی آمادگی کامل را دارد.

وی تاکید کرد: آنچه از دستگاه‌های اجرایی و مدیران انتظار می‌رود این است که بنا به تاکید استاندار و براساس ماده ۱۱، در زمان برگزاری انتخابات تمام امکانات استان باید در اختیار ستادها و فرمانداری‌ها قرار گیرد تا با اعتقاد، اعتماد و امید بتوان انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراجعه 201 نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری