گزارش عجیب: تقلب در تیم منتخب سال یوفا به‌خاطر رونالدو!


گزارش عجیب: تقلب در تیم منتخب سال یوفا به‌خاطر رونالدو!

بانک ورزش - رسانه‌های اروپایی خبر عجیبی را در مورد جای دادن «کریستیانو رونالدو» در تیم منتخب سال 2019 یوفا منتشر کرده‌اند. به گزارش بانک ورزش...

بانک ورزش - رسانه‌های اروپایی خبر عجیبی را در مورد جای دادن «کریستیانو رونالدو» در تیم منتخب سال 2019 یوفا منتشر کرده‌اند.

به گزارش بانک ورزش وبه نقل از سایت بلیچر ریپورت، یوفا پس از اتمام رای گیری‌ها برای انتخاب تیم منتخب سال، سیستم سنتی آن را تغییر داده است. سیستم سنتی 3-3-4 در تیم منتخب یوفا به سیستم 4-2-4 تبدیل شده که شامل رونالدو نیز می‌شود.


به نقل از نشریه دیلی میل انگلیس، انگولو کانته هافبک تیم چلسی که پس از مسی، مانه و لواندوفسکی در مکان چهارم رای گیری‌ها قرار گرفته بود از حضور در تیم منتخب حذف شده و به جای او، نام رونالدو در تیم منتخب یوفا دیده می‌شود!


یک منبع در خصوص این تغییر گفت: «کار جالبی نبوده و در رای گیری‌ها تقلب صورت گرفته است. معروفیت رونالدو باعث شد تا سیستم سنتی یوفا تغییر پیدا کند. این کار یوفا سوال برانگیز است.»


یک سخنگوی یوفا در خصوص این تغییر گفت: «سیستم تیم منتخب امسال پس از انجام رای گیری‌ها انتخاب شد. این سیستم تغییر می کند و امسال نیز موضوع دور از انتظاری رخ نداده است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی