پیش‌نمایش فیس‌لیفت جی‌ام‌سی تراین با رونمایی از نسخهٔ AT4


در مارس سال 2018 جی‌ام‌سی وعده داد که برای تمام محصولات خود نسخهٔ آفرود AT4 را ارائه خواهد کرد. این برنامه با معرفی سی‌یرا AT4 آغاز شد و با آکادیا AT4، سی‌یرا HD AT4 و کانیون AT4 ادامه یافت. حال نیز این برند آمریکایی هم‌زمان با معرفی نسل جدید یوکان تصویری دسته‌جمعی از خانوادهٔ محصولات … The post پیش‌نمایش فیس‌لیفت جی‌ام‌سی تراین با رونمایی از...

در مارس سال 2018 جی‌ام‌سی وعده داد که برای تمام محصولات خود نسخهٔ آفرود AT4 را ارائه خواهد کرد. این برنامه با معرفی سی‌یرا AT4 آغاز شد و با آکادیا AT4، سی‌یرا HD AT4 و کانیون AT4 ادامه یافت. حال نیز این برند آمریکایی هم‌زمان با معرفی نسل جدید یوکان تصویری دسته‌جمعی از خانوادهٔ محصولات AT4 خود را هم منتشر کرده که در آن کراس‌اوور تراین AT4 مدل 2021 نیز دیده می‌شود. این برای اولین بار است که پکیج آفرود AT4 برای این کراس‌اوور کامپکت ارائه شده است.

پیش‌نمایش فیس‌لیفت جی‌ام‌سی تراین با رونمایی از نسخهٔ AT4

جی‌ام‌سی فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد تراین AT4 منتشر نکرده و صرفاً گفته است این خودرو از نمای بیرونی آفرود، توانایی‌های قابل‌اطمینان و فناوری‌های پیشرفته برخوردار خواهد بود. بااین‌حال با نگاهی دقیق‌تر به تنها تصویر رسمی منتشرشده از این کراس‌اوور می‌توان فهمید که جی‌ام‌سی علاوه بر ارائهٔ نسخهٔ AT4، تراین را برای مدل 2021 مورد فیس‌لیفت هم قرار داده است. با توجه به این تصویر، چراغ‌های جلو و جلوپنجرهٔ تراین بروز شده و تغییر کرده‌اند. همچنین نسخهٔ AT4 هم از ویژگی‌های منحصربه‌فردی شامل جلوپنجرهٔ کرومی مشکی، رینگ‌های آلیاژی اختصاصی مشکی‌رنگ، محافظ‌های پلاستیکی روی دهانهٔ گلگیرها و نشان‌های AT4 برخوردار است.

پیش‌نمایش فیس‌لیفت جی‌ام‌سی تراین با رونمایی از نسخهٔ AT4

تراین AT4 باید در داخل هم به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده باشد زیرا محصولات AT4 جی‌ام‌سی معمولاً از تجهیزات استاندارد بیشتر و همین‌طور تریم آلومینیومی و پارچه‌های پریمیوم برخوردار هستند. جی‌ام‌سی قصد دارد با محصولات AT4 خود توانایی‌های آفرود را با راحتی و ویژگی‌های پریمیوم ترکیب کند. فعلاً مشخص نیست که آیا زیر کاپوت تراین مدل 2021 هم تغییراتی صورت گرفته است یا نه. جی‌ام‌سی تراین جدید از پاییز آینده در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد و مطمئناً جزئیات کامل آن تا آن زمان مشخص می‌شود.

پیش‌نمایش فیس‌لیفت جی‌ام‌سی تراین با رونمایی از نسخهٔ AT4

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403