مه‌گرفتگی و بارش برف در جاده‌های استان مرکزی


مه‌گرفتگی و بارش برف در جاده‌های استان مرکزی

اراک - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: برخی جاده‌های این استان روز یکشنبه با پدیده مه‌گرفتگی مواجهند و در چند جاده نیز برف می‌بارد که این امر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را دو چندان کرده است.

«علی زندی‌فر» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و گزارشات گشت‌های راهداری، هم اینک جاده‌های اراک- سلفچگان، اراک- خمین ، ساوه- همدان، ساوه- تهران، سلفچگان- دلیجان و سلفچگان- ساوه شاهد مه‌گرفتگی هستند.

وی با بیان اینکه در جاده‌های شهرستان‌های زرندیه و« دلیجان - نراق» نیز بارش برف گزارش شده، اظهار داشت: اکنون تمامی جاده‌های استان باز است و تردد وسائل نقلیه به صورت عادی و روان در آن‌ها در جریان است.

زندی‌فر یادآور شد: جاده‌های استان به میزان یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر باند در ۲۴ ساعت گذشته به وسیله ۱۳۰ دستگاه ماشین آلات و ۲۰۰ نفر از راهداران استان مرکزی برفروبی و پاکسازی و ۲ هزار و ۲۰۰ تن مخلوط شن و ماسه پخش شده‌است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده‌است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های استان مرکزی تردد می‌کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رئیس جمهور اهداف سفر به استان مرکزی را تشرح کرد