وحید سبزی قرمز پوش شد


وحید سبزی قرمز پوش شد

رشت - ایرنا - وحید سبزی با پیوستن به سپیدرود رشت پیراهن قرمز این تیم را برتن کرد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وحید سبزی مدافع راست تیم فجرسپاسی شیراز پس از توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود با این تیم قرارداد امضاء کرد.

رادنی دیدار افزود: این مدافع ۱۸۴ سانتی متری و ۲۵ ساله ، در تیم های امیدهای پیکان، برق نوین شیراز، شهرداری ماهشهر و آلومینیوم اراک عضویت داشته و در فصل جاری نیز به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب فجرسپاسی به میدان رفته است.

وی ادامه داد: این بازیکن در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوسته تا تعداد بازیکنان جدید این تیم به عدد شش اضافه یابد.

وی بیان کرد: پیش از این نیز مسئولان تیم فوتبال سپیدرود رشت با بابک عبدالله زاده، محمد شادکام، فرزاد محمدی، ابوالفضل قربانی و میثم کریمی به توافق رسیده و با این بازیکنان قرارداد منعقد کرده بودند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: سیدمهدی اسلامی، امید سام کن، محمدرضا زینال خیری، مجتبی محبوب مجاز، میثم فردوسی، احسان پیرهادی، امیر تیزرو، میلاد تولایی، محمد روشندل و ایمان شوریابی به صورت قطعی از سپیدرود جدا شدند و وضعیت محمداسماعیل نظری، محمدرضا الماسخاله و محمد دادرسی به زودی مشخص خواهد شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که روز گذشته در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت برابر تیم نیروی زمینی تهران به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت، تا پایان هفته نوزدهم این مسابقات با کسب ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این رقابت ها قرار داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند