تفاهم‌نامه احداث بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل امضا شد


تفاهم‌نامه احداث بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل امضا شد

اردبیل- ایرنا - تفاهم‌نامه آغاز احداث بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل روز یکشنبه بین استانداری اردبیل و وزارت راه و شهرسازی امضا شد.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: بر اساس قول رییس جمهوری در جریان سفر اخیر هیات دولت به استان مبنی بر شروع عملیات احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در اردبیل ، این تفاهم‌نامه با سازمان مجری ساختمان ‌ها و تجهیزات دولتی وزارت راه وش هرسازی منعقد شد.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد مبلغ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری اختصاص یابد که ۵۰ میلیارد تومان آن برای سالجاری و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای سال آینده خواهد بود ضمن اینکه معادل همین مبلغ از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در ظرف دو سال تامین خواهد شد.

وی اضافه کرد:عملیات اجرایی این پروژه تا پایان سال‌جاری آغاز می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: بیمارستان نجف‌زاده رجب اردبیل که قبلا ۲۵۰ تختخوابی بوده در بودجه سال‌جاری به بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی افزایش یافته و متولی و سازمان مجری آن ازوزارت بهداشت و در مان و آموزش پزشکی به وزارت راه و شهرسازی تغییر یافت.

بهنامجو گفت: سازمان مجری نقشه‌های فاز اول این بیمارستان را آماده کرده و نقشه فاز دوم آن نیز تا امسال به پایان خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس توافق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، استانداری اردبیل و سازمان مجری تا پایان سال عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و تا تابستان کل اسکلت فلزی زیربنای آن به مساحت ۵۵ هزار متر ساخته و نصب خواهد شد.

وی اجرای این بیمارستان را رکوردی در بحث احداث ساختمان های بزرگ دولتی عنوان کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی