لیست اماکن تخلیط برنج با مستندات به ما اعلام شود


لیست اماکن تخلیط برنج با مستندات به ما اعلام شود

دادستان بابل گفت: لیست اماکنی که تخلیط برنج می‌کنند را با مستندات به ما اعلام کنید.

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی در نشست با اتحادیه شالیکوبی‌داران با موضوع تخلیط برنج در بابل اظهار کرد: همه ما باید برای رضایت‌مندی قانونی مردم تلاش کنیم، رضایت‌مندی مردم، رضایت‌مندی از حاکمیت است.

وی با بیان اینکه انتظارات ما این است که همه چیز سر جای خودش بر وفق قانون باشد، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم یک کارگروه نظارت بر فعالیت‌های فروش برنج در شهرستان بابل شکل گیرد.

دادستان بابل خاطرنشان کرد: لیست اماکنی که تخلیط انجام می‌دهند را حتما به ما بدهید، طوری باشد که مستندات آن وجود داشته تا ما اقدامات لازم را انجام دهیم.

ملاکریمی گفت: کسانی که تخلفات صنفی انجام می‌دهند، طبق قانون اماکن آن‌ها می‌تواند مدتی پلمب شود.

وی ادامه داد: نگاه ما نسبت به مردم، یک نگاه است، چه این فرد متهم باشد و چه شاکی، برای ما هیچ فرقی نمی‌کند شخص مقابل ما چه کسی است چراکه اعتقاد ما این است که هر کسی بخواهد لابی کند، پایش برای این امور قطع می‌شود.

نفوذی در سیستم قضایی بابل اتفاق نخواهد افتاد

حجت‌الاسلام سیدرضاد باقریان رئیس دادگستری شهرستان بابل در ادامه نشست با شالیکوبی‌داران این شهرستان با اشاره به اینکه شالیکوبی‌داران باید این هنر را به خرج دهند که زمانی که برنج وارد نمی‌شود، بتوانند تنظیم بازار کنند، افزود: دادگستری و دادستانی بابل در استنباط قضاوت و روش مدیریت، روش واحدی دارند.

وی بیان کرد: ما با همه اقشار، ادارات و موسسات تعامل حداکثری قانونی را برای پیشرفت امور خواهیم داشت.

رییس دادگتری بابل گفت: مطالبه‌گری جدی شما از نمایندگان مجلس می‌تواند در راستای مصوبات قانونی در جهت حمایت از کشاورزان و مبارزه با فساد در این عرصه، نقش مهمی داشته باشد.

باقریان با بیان اینکه در شهرستان بابل هر اعتباری داشته باشیم، در همین شهرستان خرج خواهد شد، اظهار کرد: در حابل حاضر باید مطالبه‌گری‌ها از همه مسئولین اجرایی، قضایی و مقننه در حد مشکلات اساسی و کلان شود.

۴۵ درصد برنج کشور در دو استان مازندران و گیلان تولید می‌شود

حسن قربان‌زاده مدیرعامل اتحادیه شالیکوبی‌داران شهرستان بابل نیز در ادامه تصریح کرد: وجود برنج خارجی در استان مازندران و شهرستان بابل به خدمات کشاورزان ضربه بزرگی زده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد برنج کشور در دو استان مازندران و گیلان تولید می‌شود، عنوان کرد: در روزهای گذشته، روزانه ۵۰ تریلر برنج خارجی وارد شهرستان بابل شد که متاسفانه اکثر این برنج‌ها با برنج داخلی تخلیط می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه شالیکوبی‌داران شهرستان بابل خاطرنشان کرد: این وسط فقط یک سری دلال در حال سود گرفتن هستند که امیدوارم این معضل با کمک دادگستری شهرستان بابل از این شهرستان برکنده شود.

قربان‌زاده یادآور شد: از این کار کشاورز متضرر می‌شود و در حال حاضر اعتبار اسم‌ بابل دچار خدشه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!