امام جمعه بیله‌سوار: دهه فجر دانشگاه انقلاب است


امام جمعه بیله‌سوار: دهه فجر دانشگاه انقلاب است

اردبیل - ایرنا - امام جمعه بیله‌سوار مغان گفت: دهه فجر دانشگاه انقلاب است و همه باید از این فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام جابر عزیزی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بیله‌سوار با اشاره به اینکه در حال حاضر انقلاب به دنبال اهداف فاطمی است، افزود: ارائه خدمات به مردم باید توسط مسوولان افزایش یابد و مدیران از فرصت مسوولیت در خدمات‌رسانی به مردم استفاده و جهادی عمل کنند تا خدمات آنان در جامعه ماندگار بماند.

وی تریبون نماز جمعه را فرصتی برای ارائه گزارش مسوولان به مردم دانست و گفت: تاکنون مدیران دولتی برخی دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه گزارش در نماز جمعه اقدام کرده‌اند که با استقبال مردم همراه بوده و ارائه گزارش به مردم توسط مسوولان به صورت سخنرانی و برپایی میز خدمت نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و حل مشکلات دارد.

فرماندار بیله‌سوار هم در این جلسه گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف است و لازم است مسوولان در این ایام خدمات ارائه شده را به اطلاع مردم برسانند.

حسن قبادی اظهارداشت: مدیران دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید حضوری فعال داشته باشند چراکه باید ارتباط با مردم در این ایام بیش از پیش تقویت شود و همچنین کارگروه‌های مختلف از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده کنند و به اجرای برنامه در مساجد و مناطق روستایی توجه ویژه‌ای شود.

قبادی گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی کشور پس از دهه مبارک فجر در کشور برگزار خواهد شد و در این شهرستان نیز تمهیدات و فرایندهای لازم در بخش‌های مختلف انجام شده تا مردم ولی نعمتان انقلاب براحتی بتوانند در شعب اخذ رای حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور همکاری کنند، افزود: مسوولان دستگاه‌های اجرایی در کنار انجام وظایف قانونی خود در قبال انتخابات، حفظ بی‌طرفی و پرهیز از ورود فعالیت های تبلیغاتی و انتخاباتی را رعایت کنند.

فرماندار بیله‌سوار با بیان اینکه دشمن از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند، گفت: ما هم باید از تمام ظرفیت‌ها در ارائه گزارش خدمات و پاسخگویی به دغدغه‌های مردم بهره بگیریم.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها