سرقت گوشی دخترخاله تنها برای انتقام


سرقت گوشی دخترخاله تنها برای انتقام

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جوانی که برای انتقام گوشی دختر خاله اش را که مانع ازدواجش با خواهرش شده بود خبر داد.

سرقت گوشی دخترخاله تنها برای انتقام

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و چهارم دی ماه سال جاری خانم جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع سرقت گوشی موبایل گران قیمت اش توسط مردی به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام شکایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شاکی اظهار داشت که گوشی موبایلش با تهدید و به زور سرقت شده است، عنوان کرد: پرونده با موضوع سرقت بعنف تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم قرار گرفت.
وی تصریح کرد: شاکی پس از حضور در پایگاه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۹ شب حادثه زنگ آپارتمان به صدا در آمد تا در را باز کردم، ناگهان مرد ناشناسی که صورت خود را پوشانیده بود به سمتم حمله ور شد و با تهدید گوشی موبایلم را سرقت و بلافاصله از محل گریخت. در این خصوص به شخصی مظنون نیستم.
سرهنگ دستخال افزود: کارآگاهان در گام نخست از تحقیقات، متوجه شدند شاکی با یکی از بستگانش بنام فرهاد ۲۷ ساله که پسرخاله وی است به علت مشکلات خانوادگی قطع رابطه کرده است. با مشخص شدن این موضوع تحقیقات مجدد از شاکی انجام و شامی در ادامه این گونه بیان کرد، فرهاد خواستگار خواهرم می‌باشد و از آنجایی که فرهاد بیکار است مانع ازدواج او با خواهرم شدم.
کارآگاهان بدنبال اظهارت شاکی و با بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه حامد در محدوده تجریش شدند. با دستور قضائی متهم در بیست و ششم دی ماه دستگیر و در بازرسی از محل سکونتش گوشی تلفن همراه شاکی کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم منتقل شد.
سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و در خصوص انگیزه خود گفت، من خواستگار دختر خاله ام بودم ولی به علت اتفاقاتی که از سوی خواهرش افتاد این خواستگاری بهم خورد و چند ماه است خواهر وی برای تخریب شخصیت من در فضای مجازی اقدام به تهمت و ... می‌کند و برای اینکه به کار وی خاتمه دهم گوشی موبایلش را سرقت کردم.
این مقام پلیسی در پایان گفت: باتوجه به اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی وی یا صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی روانه زندان شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هدیه 400 هزار تومانی تامین اجتماعی به این افراد