امدادرسانی به بیش از 258خودرو طی برف اخیر در کهگیلویه و بویراحمد


امدادرسانی به بیش از 258خودرو طی برف اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان کهگیلویه و بویراحمد از امداد رسانی و کمک به بیش ار 258 دستگاه خودرو گرفتار در برف خبر داد.

"سید امان الله جهانبین" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: نجاتگران وامدادگران جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به بیش از ۲۵۸ خودرو گرفتار در برف طی۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی کردند.‌
وی اظهارکرد: باتوجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش باران و برف در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان از عصر چهارشنبه دوم بهمن کلیه نیروها و تجهیزات امدادی در آماده باش کامل قرار گرفتند.
جهانبین تصریح کرد: در این مدت تعداد ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۱۰ تیم سه نفره و ۲ تیم چهارنفره و ۱۲ دستگاه خودرو کمکدار امدادی و سه تیم پشتیبانی مشغول انجام خدمت شدند.
وی ادامه داد: به تعداد۲۵۸ دستگاه خودرو گرفتار در جاده ها امداد رسانی شد و تعداد ۱۰۵ بسته موادغذایی ۷۲ ساعته بین مسافرین در راه ماند، توزیع شد که امدادرسانی همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتقال ۲ زن باردار از منطقه "دیشموک" و "قلعه رئیسی" توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مراکز درمانی از دیگر اقدامات امدادی صورت گرفته بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!