تعبیر خواب آتشفشان و مواد مذاب چیست؟


اغلب خواب هایی که مشاهده می کنیم دارای تعابیری هستند که می توانند روی زندگی در عالم بیداری بیننده رویا تاثیرگذار باشند. دیدن آتشفشان در عالم رویا نیز از دیدگاه معبران دارای تعابیری مختلف است و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که مشاهده کرده اید تفسیر رویای خود را از بین این تعابیر مختلف پیدا کنید. تعبیر خواب آتشفشان از دیدگاه تعبیرگران...

اغلب خواب هایی که مشاهده می کنیم دارای تعابیری هستند که می توانند روی زندگی در عالم بیداری بیننده رویا تاثیرگذار باشند. دیدن آتشفشان در عالم رویا نیز از دیدگاه معبران دارای تعابیری مختلف است و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که مشاهده کرده اید تفسیر رویای خود را از بین این تعابیر مختلف پیدا کنید.

تعبیر خواب آتشفشان از دیدگاه تعبیرگران مختلف

آتشفشان و آتش و سیل و زلزله از انواع بلایای طبیعی هستند که ممکن است هر فردی در عالم رویا آن ها را مشاهده نماید. در مطالب قبلی تعبیر رویای آتش سوزی و تعبیر رویای سیل و تعبیر رویای زلزله را مشاهده کردید در ادامه با تعبیر رویای آتشفشان آشنا خواهید شد.

تعبیر خواب آتشفشان و مواد مذاب چیست؟

دیدن آتشفشان در عالم رویا بیانگر چیست ؟

آنلی بیتون

دیدن آتشفشان در عالم رویا بیانگر این است که بیننده خواب با افرادی مخالفت می کند که شهرت وی را به عنوان شهروندی خوش برخورد و درستکار زیر سوال می برند همچنین دیدن این رویا می تواند نشانه مخالفت دوستان و آشنایان با شهرت بیننده رویا باشد.

کتاب فرهنگ تفسیر یک رویا

تعبیر خواب آتشفشان نشانه آسیب ها و احساساتی است که بیننده رویا آن ها را مدت طولانی در وجود خود نگه داشته است و سرانجام این احساسات را به تصویر می کشد.

اگر فردی در خواب ببیند که کوه آتشفشان فوران کرده است نشانه تخلیه احساسات وی می باشد.

تعبیر خواب آتشفشان و مواد مذاب چیست؟

اسماعیل بن اشعث

اگر فردی در خواب فوران و طغیان مواد مذاب یک کوه آتشفشانی را ببیند نشانه این است که بیننده رویا تمایلات و گرایش ها و خواسته ها و افکار و اندیشه های قدرتمند را در وجود خود سرکوب می کند همچنین احتمال تجربه آشوب و بلوا و شورش و طغیان و اغتشاش در زندگی بیننده رویا وجود دارد.

معبرین غربی

دیدن آتشفشان در عالم رویا بیانگر این است که بیننده رویا قادر به کنترل احساسات خود نیست و اگر فردی در خواب ببیند که آتشفشان فوران کرده است بیانگر این است که بیننده خواب آماده است تا منفجر شود و این پیامد ممکن است برای وی و اطرافیانش آسیب زننده باشد.

اگر فردی در خواب آتشفشان خاموش بینند نشانه مسائل گذشته است که هم اکنون آرام گرفته اند.

تعبیر خواب آتشفشان و مواد مذاب چیست؟

در این مطلب تعبیر رویای آتشفشان از دیدگاه تعبیرگران معروف را گردآوری کردیم که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار گرفته باشد و بتوانید با مطالعه آن با تفسیر رویایی که مشاهده کرده اید آشنا شوید.

منبع : آرگا


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک