روزهای سخت یخبندان در انتظار مردم منطقه کوهستانی دیلمان


روزهای سخت یخبندان در انتظار مردم منطقه کوهستانی دیلمان

دیلمان لاهیجان –ایرنا- بخشدار دیلمان و پیرکو گفت : با توجه به بارش 70 سانتیمتری برف ، منطقه کوهستانی دیلمان روزهای سخت سرما و یخبندان را پیش رو دارد و کسانی که قصد مسافرت به دیلمان را دارند، لباس گرم و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

بهرام آریامنش عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با بارش ۷۰ سانتیمتری برف ، منطقه کوهستانی دیلمان روزهای سخت مه گرفتگی و یخبندان را پیش رو دارد و به رانندگانی که قصد مسافرت و رفت و آمد به این منطقه را دارند توصیه می شود با زنجیر چرخ رفت و آمد کنند و دیگر تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت:با توجه به بارش برف از صبح روز جمعه تا بعد از ظهر روز شنبه ارتفاع برف در راههای اصلی به ۳۰ سانتیمتر و در روستاهای بالادست به بیش از ۷۰ سانتیمتر رسیده است .

وی با اشاره به اینکه بیشترین برف در روستاهای کشتی گیرچاک و میانمیر در بخش دیلمان گزارش شده است اظهار داشت: راههای اصلی و فرعی بخش دیلمان هم اکنون باز است و تمامی دستگاه های برف روبی در حالت آماده باش قرار دارند و از ساعات اولیه بارش برف در حال انجام کار برف روبی هستند.

وی یادآور شد: زمستان امسال برف خوبی در منطقه باریده است و این برف نوید برای کشاورزان و دامداران نوید بخش است .

بخش دیلمان با بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت ثابت بخش کوهستانی شهرستان سیاهکل محسوب می شود . فاصله شهر سیاهکل تا دیلمان ۴۵کیلومتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!