اعطای تسهیلات تجاری‌سازی اختراعات به 6 شرکت فناور دانشگاه سمنان


اعطای تسهیلات تجاری‌سازی اختراعات به 6 شرکت فناور دانشگاه سمنان

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از تصویب پرداخت تسهیلات تجاری‌سازی به 6 شرکت فناور مستقر در این پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خبر داد .

دکتر رضا کی پور با اعلام این خبر گفت: پرداخت این تسهیلات در راستای توانمندسازی و حمایت از تجاری سازی طرح‌های نوآورانه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان انجام می‌شود .

وی تصریح کرد: تصویب پرداخت تسهیلات به این واحدهای فناور در جلسه مشترک با حضور مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین و کارشناسان آن معاونت به صورت ویدیو کنفرانس و همچنین مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان به تصویب رسید.

دکتر کی پور گفت: در این جلسه سه جانبه، شرکت‌های فناور منتخب پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، طرح کسب و کار خود را ارائه و در نهایت مصوب شد صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان که مجری اعطای تسهیلات تجاری سازی معاونت علمی و فناوری است، روند تخصیص تسهیلات به فناوران را اجرا و عملیاتی کند.
وی اعطای این تسهیلات را در راستای حمایت از واحدهای فناور این دانشگاه ارزیابی و اضافه کرد: کمک به تجاری‌سازی اختراعات و ابتکارات می‌تواند به افزایش انگیزه فعالان این بخش کمک شایانی کند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به تنوع شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، خاطرنشان کرد: زمینه فعالیت این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی‌، فناوری و مکانیکی، صنعتی و رباتیک است .

به گزارش ایسنا، استان سمنان از معدود استان‌هایی است که دارای دو پارک علم و فناوری است. پارک علم و فناوری این استان در شهرستان شاهرود مستقر است و علاوه بر آن یک پارک علم و فناوری تحت عنوان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در مرکز استان فعالیت دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!