امکانات لازم برای ماندگاری گردشگران نوروزی در لرستان فراهم می شود


امکانات لازم برای  ماندگاری گردشگران نوروزی در لرستان فراهم می شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با تدابیر اندیشیده شده شرایط و امکانات لازم برای ماندگاری گردشگران نوروزی به این استان فراهم می شود.

سید امین قاسمی روز دوشنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: امیدواریم باهمکاری دستگاه‌های اجرایی خدمات سفر، تدابیر لازم را برای ماندگاری گردشگران را فراهم کرده و شاهد حضور مسافران در ایام نوروز باشیم.

وی با اشاره به خسارات ناشی از سیل فروردین ماه امسال به فعالان گردشگری گفت: امسال با برنامه ریزی دقیق تر باید خدمات بهتری هم به گردشگران و نیز به فعالان عرصه گردشگری را ارایه دهیم.

به گفته وی از سه ماه قبل از شروع سفرهای نوروزی جلسات خدمات سفر در این استان آغاز می‌شود تا با اعلام برنامه و زمانبندی دقیق تر شرایط را برای میزبانی هرچه بهتر لرستان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: تشکیل کمیته‌های مختلف برای فعالیت در ستاد خدمات سفر مشخص شده و دستگاه‌های اجرایی با آشنایی با وظایف خود نسبت به آن اقدام خواهند کرد.

قاسمی بیان کرد: هتل های لرستان از یک ماه قبل از شروع تعطیلات نوروز تکمیل می‌شود لذا انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی مکان های قابل استفاده برای اسکان را اعلام کنند که برنامه ریزی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم