ساختمان پایگاه انتقال خون شاهرود دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد


ساختمان پایگاه انتقال خون شاهرود دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

شاهرود-ایرنا- مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ساختمان انتقال خون شاهرود با زیربنای یکهزار و 830 متر مربع در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

امیر عمیدی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)، اظهار داشت: برای این طرح ۴۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به بهره برداری از ۶ طرح راه و شهرسازی در این دهه، تصریح کرد: این طرح ها اعتبارات ملی و استانی به ارزش ۱۷۲ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده اند.
مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان اعتبارات ابلاغی این اداره کل در سال جاری را یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان ۶۹۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
عمیدی بهره برداری از ۱۰ کیلومتر ار محور میامی-جاجرم خبر داد و افزود: اعتبار این طرح ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.
وی از آغاز عملیات اجرایی هفت طرح با اعتبار ۳۷۹ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال نیز خبر داد و گفت: برای این طرح ها ۸۰۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال هزینه می شود.
عمیدی با بیان اینکه دو طرح مصوب سفر رئیس جمهوری در شاهرود دست اقدام است، ابراز کرد: ۴۰۰ میلیارد ریال برای مجتمع فرهنگی هنری و ۲۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل مصلی شاهرود اختصاص داده شده که تاکنون ۵۰ میلیارد برای مجتمع فرهنگی هنری ابلاغ شده است.
وی درخصوص تقاطع غیر همسطح سه راهی مجن نیز بیان کرد: در صورت موافقت سازمان جنگل ها و میراث فرهنگی با اجرای این طرح، تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان به عملیات ساخت بخشداری بسطام نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در سال ۹۰ کلنگ زنی شده بود که قرار شد با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به پایان برسد.
عمیدی یادآور شد:عملیات اجرایی قطعه چهارم بزرگراه شاهرود-آزادشهر نیز به طول ۱۲ کیلومتر در دهه فجر آغاز می شود.
وی اضافه کرد: اجرای ۱۹ کیلومتر از مسیر فرومد-شفیع آباد که درخواستی مردمی بود و ارتباط با خراسان شمالی را بهبود می بخشد با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در دهه فجر آغاز می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مشکلات معیشتی گریبان قضات استان سمنان را گرفته است