اولویت با حضور حداکثری مردم در انتخابات است


اولویت با حضور حداکثری مردم در انتخابات است

یزد - ایرنا -عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) قم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی ابعاد مختلفی دارد که مهمترین آن مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم گذشته از سلیقه‌های فکری و سیاسی در این میدان مهم است .

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش جمعه شب در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهر یزد افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم با هر سلیقه‌ای موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی می شود .

وی ادامه داد: خواسته همیشگی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و هم‌اکنون مقام معظم رهبری بر همکاری و حضور پرشور آحاد مردم در این عرصه مهم است که باید با احساس تکلیف در این پروسه ملی شرکت کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه اظهارداشت: دشمنان همواره به دنبال آن هستند که با جنگ فرهنگی و اقتصادی مانع مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات شوند، لازم است بر خلاف میل آنها شاهد حضور پرصلابت آحاد مردم در روز برگزاری انتخابات در شعبه های اخذ رای در شهرها، روستاها و مناطق عشایری باشیم .

روانبخش تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام و انقلاب در گام دوم و مشت محکمی بر دهان تمام دشمنان خواهد بود، قطعا مردم قدر این نظام و لحظه‌های حساس آن را می‌دانند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه امسال در کشور برگزار می شود و از ۱۰ شهرستان استان یزد چهار نفر از چهار حوزه انتخابیه به مجلس راه می‌یابند.

برای انتخابات این دوره ۲۳۹ نفر ثبت نام کردند که صلاحیت ۱۰۹ نفر مورد تایید قرار گرفت.

این استان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان ساکن هستند که از این تعداد ۸۷ درصد آنها شهرنشین و بقیه در روستاها زندگی می کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاهش بهره‌وری آموزشی از 9 درصد به 63 درصد در یزد/تعطیلی مدارس، راه حل ترافیک شهر نیست