سناتور روس: برگزیت سنتی خطرناک و ضربه به رویای اروپا است


سناتور روس: برگزیت سنتی خطرناک و ضربه به رویای اروپا است

رئیس کمیته روابط بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه می‌گوید که انگلیس با خروج از اتحادیه اروپا سنتی خطرناک را بنا نهاده و به «رویای اروپا» ضربه زده است.

سناتور روس: برگزیت سنتی خطرناک و ضربه به رویای اروپا استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایتارتاس، کنستانتین کاساچف، رئیس کمیته روابط بین الملل شورای فدراسیون روسیه درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا گفت: این اقدام انگلیس به طور قطع ضربه‌ای به رویای اروپا و قدرت نرم اتحادیه اروپاست.

وی افزود: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ( برگزیت)، تلاش‌ها را برای عضویت در اتحادیه اروپا تضعیف می‌کند و زیر سوال می‌برد.

این سناتور روس در ادامه خاطر نشان کرد پیشتر عضویت در اتحادیه اروپا به عنوان اقدامی در جهت تحقق آرمان‌های مردم برای دستیابی به استقلال محسوب می‌شد، اما انگلیس این ایده را از بین برد.

انگلیس بامداد امروز پس از سه سال تلاش و گذشت ۴۷ سال از عضویت این کشور، به طور رسمی از اتحادیه اروپا خارج شده و یک ساعت پیش از آنکه چنین تحولی در تاریخ سیاسی انگلیس رقم زده شود، بوریس جانسون نخست وزیر که از حامیان سرسخت این ایده است برای شهروندان کشورش سخنرانی کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 متن نمایشنامه طنز کوتاه؛ داستان های خنده دار و جذاب