33 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در البرز افتتاح می‌شود


33 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در البرز افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی، 33 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در استان البرز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سید مجید موسوی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ایام دهه فجر اظهار کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب، دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های استان در بخش کشاورزی و تقدیر از نمونه های ملی و استانی بخش کشاورزی در سال ۹۸، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین برنامه متنوع و متعدد را از برنامه های این سازمان در این دهه است.

به گزارش ایسنا به نقل از جهاد کشاورزی البرز، وی افزود: بهره برداری از ۳۳پروژه عمرانی و تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی از برنامه های جهاد کشاورزی البرز در این ایام مبارک است.

وی گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵۱۲ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال ایجاد شده که۵۶ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی و۴۵۶ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال از محل آورده های شخصی بوده است.

موسوی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال۴۲۴ نفر به صورت مستقیم و ۵۱۹ نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان البرز فراهم خواهد شد.

این مسئول محل اجرای طرح ها را شامل ۱۲طرح در شهرستان ساوجبلاغ،‌۱۰ طرح در شهرستان نظرآباد، ۵ طرح در شهرستان کرج، ۳ طرح در شهرستان اشتهارد، ۲ طرح در شهرستان فردیس و یک طرح در شهرستان طالقان عنوان کرد.

وی بیان کرد: از لحاظ موضوعی در زمینه آب و خاک ۱۹ طرح‌، ۵ طرح باغی و احداث گلخانه‌، ۴ طرح تولیدات دامی‌،‌۳ پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی‌، یک طرح شیلاتی و یک طرح ترویجی و آموزشی در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند