زنگ انقلاب در مدارس جوانرود و کنگاور نواخته شد


زنگ انقلاب در مدارس جوانرود و کنگاور نواخته شد

کرمانشاه- ایرنا- آیین نواختن زنگ انقلاب روز شنبه همزمان با آغاز جشن‌های دهه فجر در شهرهای جوانرود و کنگاور برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی جوانرود در این مراسم که در دبستان «سمیه» برگزار شد، با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت، پایداری و ولایت مداری همه ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمدمهدی مرادی افزود: وقتی امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن وارد کشور شد تحول بزرگی را در همه عرصه های مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی رقم زدند.

وی اظهار داشت: حضور امام در این ۱۰ روز که هم اکنون از آن به عنوان دهه فجر یاد می شود، وضعیت نابسمان کشور را تغییر دادند.

مرادی یادآورشد: استقلال واقعی و آزادی جامعه و جمهوریت حقیقی سال‌ها در جمهوری پرافتخار اسلامی محقق شده است و ملت برای حفظ این شعارها هزینه‌های بسیاری داده‌اند و شهدای گرانقدری را تقدیم کرده‌اند.
آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شریعتی کنگاور

در اولین روز از دهه مبارک مبارک فجر، زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس کنگاور و به صورت نمادین در دبیرستان شریعتی این شهر با حضور مسوولان نواخته شد.
در این مراسم مدیر آموزش و پرورش کنگاور با تبریک چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با اشاره به برگزاری ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مدارس کنگاور گفت: این
برنامه‌ها عمدتا دانش‌آموز محور بوده و بااستفاده از ظرفیت‌های فکری دانش‌آموزان مقاطع مختلف اجرا می‌شود.
فریبرز خزایی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمرات فراوانی در حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی برای کشور به دنبال داشته است، افزود: حفظ استقلال ملی و نشان دادن زوایای مختلف اثرگذاری انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف این کشور به نسل نوجوان و جوان امروز اهمیت فراوانی دارد و می‌تواند در صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن موثر باشد.
او گفت: توسعه آموزشی و علمی کشور یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.
به علت بارش شدید برف و تعطیلی مدارس مراسم زنگ انقلاب در تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله شهر کرمانشاه برگزار نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بی نظیر از آوازخوانی محشر و دلنشین هوتن شکیبا + دلبری این بچه تمامی ندارد!