حضور همگانی در انتخابات پاسخ محکمی به بدخواهان نظام است


حضور همگانی در انتخابات پاسخ محکمی به بدخواهان نظام است

خمین - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رای پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

«سیدعلی اقازاده» روز شنبه در نشست مشترک شورای اداری استان و خمین در سالن اجتماعات بیت امام راحل در این شهرستان افزود: مردم برخلاف گله‌مندی هایی که نسبت به وضعیت معیشتی و اقتصادی دارند به فلسفه انقلاب پایبند هستند و با حضور در عرصه انتخابات با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید بیعت می کنند.
وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال یک هزار و ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی می‌شود که در مقایسه با سال قبل از نظر ارزشی، ۱۴۰ میلیارد تومان افزایش داشته و بیشتر آن با مشارکت بخش خصوصی است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: دولت در حال حاضر برای احداث زیربناها و زیرساخت ها در حال تلاش است که همین اقدام سبب ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران می‌شود.

آقازاده تامین برق را یکی از مشکلات اصلی این شهرستان دانست و گفت: در یکی دو سال اخیر مشکل سرمایه گذاران تامین برق بود که امروز عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلو وات برق این شهرستان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: علیرغم تهدیدها و تحریم‌ها اما امسال توانستیم در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری گام های مثبت برداریم که این دستاوردها نیز پاسخ عملی به آمریکا است که دولت و مردم با راهبری مقام معظم رهبری به آن دست یافتند.
استاندار مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی حضور کاندیداها به گونه ای است که رقابت را در بسیاری از حوزه ها ایجاد می‌کند و در این راستا هماهنگی های خوبی با هیات نظارت و اعضای شورای تامین انجام شده و امیدواریم با فراهم بودن شرایط رقابت در بسیاری از حوزه ها مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند.

آقازاده با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: مردم شریف استان مرکزی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو، یکدل و هم‌صدا بلوغ سیاسی و فکری خود را به منصه ظهور می‌گذارند، تا پاسخ محکم تری به معامله قرن داده شود.

وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک وظیفه ملی و شرعی عنوان کرد ‌و گفت: این وظیفه امسال به سبب تحریم‌های آمریکا، ترور سردار سلیمانی و از همه مهمتر دسیسه معامله قرن، دوچندان شده است.

استاندار مرکزی گفت: ترامپ و نتانیاهو این طرح مذلت بار را در درجه اول برای خود آمریکایی‌ها و سپس فلسطینی ها و مسلمانان طرح کردند که مردم ازادی خواه جهان با راهپیمایی در کشورهای مختلف پاسخ سختی سر دادند و حتی دولت های هم پیمان آمریکا هم استقبال سردی از این طرح داشتند.

آقازاده اضافه کرد: معامله قرن حیله استکباری برای تثبیت رژیم صهیونیستی است و راهبرد جهان اسلام باید بر تداوم مبارزه مستمر به‌منظور پایان‌بخشی به اشغالگری باشد و از حقوق تاریخی ملت فلسطین دفاع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی