برگزاری برنامه های متعدد به مناسبت دهه فجر در شیراز


امیری گفت: برنامه های مناسبتی متعدد و ویژه ای برای...
امیری گفت: برنامه های مناسبتی متعدد و ویژه ای برای بزرگداشت ایام دهه فجر در شیراز در نظر گرفته شده است که از 12 بهن ماه با گلباران گلزار شهداء، نواختن زنگ انقلاب و حضور مسئولان ادارات در مراسم دهه فجر در حرم مطهر «شاهچراغ (ع)» آغاز شد.

«محمدرضا امیری» با تبریک ایام دهه مبارک فجر از برگزاری برنامه های متعدد در این دهه پرفروغ در شهرستان شیراز خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های مناسبتی متعدد و ویژه ای برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که از 12 بهن ماه با گلباران گلزار شهداء، نواختن زنگ انقلاب و حضور مسئولان ادارات در مراسم دهه فجر در حرم مطهر «شاهچراغ (ع)» آغاز شده است.

فرماندار شیراز افزود: در دومین روز از این دهه مبارک، افتتاح اورژانس و آزمایشگاه «شهید بهشتی» در نظر گرفته شد و افتتاح پروژه های شهر شیراز و طرح «مفتاح الجنه» با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) از برنامه های سومین روز دهه فجر در شیراز است.

وی با اعلام برنامه های چهارمین روز دهه فجر، (سه شنبه 15 بهمن) اعلام کرد: برگزاری یادوراه شهدای فجر آفرین به همت آموزش و پرورش استان و نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب به همت سپاه ناحیه بقیة الله (عج) از این برنامه هاست.

امیری با تاکید بر برپایی نمایشگاه های دانش آموزی و روستایی در این ایام، گفت: نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی در ساختمان اداری ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز در روز چهارشنبه (16 بهمن) و نمایشگاه دستاوردهای شرکت های صندوق خرد زنان روستایی به همت جهاد کشاورزی در روز شنبه (19 بهمن) فرصتی برای معرفی این توانمندی هاست.

فرماندار شیراز از برگزاری رویدادهای ورزشی در این ایام خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات کاراته بانوان، جام «فجر» در روز جمعه (18 بهمن) در سالن ورزشی «شلمچه» و مسابقات پرش با اسب، جام «شهید قاسم سلیمانی» در باشگاه سوارکاری «شهر راز» از جمله این برنامه هاست.

وی اضافه کرد: گلباران کشوری قبور شهداء در 17 بهمن، برگزاری جشن بزرگ کارگری در 21 بهمن و برگزاری راهپیمایی پرشور 22 بهمن از میدان «15 خرداد» شیراز به سمت «میدان آزادی» از دیگر برنامه هایی است که برای دهه فجر امسال در شیراز در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/664