6 طرح اقتصادی و خدماتی در شهرستان زرندیه افتتاح شد


6 طرح اقتصادی و خدماتی در شهرستان زرندیه افتتاح شد

ساوه - ایرنا - همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، 6 طرح در حوزه های اقتصادی و خدماتی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در شهرستان زرندیه افتتاح شد.

«بهروز اکرمی» روز چهارشنبه سفر یک روزه خود را با حضور در گلزار شهدای مامونیه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با خانواده شهید روزبهی از شهدای دفاع مقدس دیدار کرد.

معاون استاندار مرکزی پس از اعطای کلید طرح های مسکن مددجویی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، رختکن مجموعه ورزشی آسیابک زرندیه را برای استفاده ورزشکاران این شهرستان افتتاح کرد.

این طرح ورزشی با چهار میلیارد ریال اعتبار و توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان زرندیه احداث شد.

همچنین جایگاه عرضه سوخت بنزین در شهر خشکرود با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار در سفر معاون سیاسی استاندار مرکزی بهره برداری شد تا مالکان خودروهای این منطقه برای سوخت گیری دسترسی آسان و راحتی داشته باشند.

سیلوی گندم در بخش خرقان با توجه به اینکه منطقه ای با استعداد تولید این محصول محسوب می شود، چهارمین طرح افتتاحی شهرستان زرندیه بود که برای احداث آن ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اکرمی در ادامه این سفر، یک واحد صنعتی که در زمینه تولید پاکت های زیپ دار فعالیت می کند را افتتاح کرد.

همچنین بند خاکی حوزه شهر پرندک در زمینه آبخیزداری نیز به بهره برداری رسید که برای تکمیل آن افزون بر ۱۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بر اساس اعلام فرماندار زرندیه به ایرنا، در دهه مبارک فجر امسال ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی با توان ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر افتتاح می شود.

شهرستان زرندیه با ۷۰ هزار نفر جمعیت علاوه بر اینکه در حوزه های باغی و زراعی از مناطق شاخص استان مرکزی است، دارای افزون بر ۳۲۰ کارخانه و واحد صنعتی با اشتغال به کار حدود ۱۸ هزار کارگر است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنیفر لوپز یک آخوند ایرانی را فالو کرد! + عکس