کتاب نام‌های ماندگار صنعت گلستان رونمایی شد


کتاب نام‌های ماندگار صنعت گلستان رونمایی شد

گرگان - ایرنا - کتاب نام‌های ماندگار صنعت استان گلستان امروز پنجشنبه با حضور هادی حق شناس استاندار و محسن صالح نیا معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان در این مراسم که در حاشیه برگزاری کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در گرگان برگزار شد، گفت: کتاب نام های ماندگار صنعت استان گلستان با هدف حمایت از کارآفرینان در توسعه صنایع کوچک و مستندسازی تجربه و زندگی ۳۰ کارآفرین برجسته منطقه طی دو سال جمع آوری و منتشر شد.

حجت الله خلیل زاده افزود: دراین کتاب ضمن معرفی و تکریم کارآفرینان نمونه استان گلستان، تلاش شده تا عاملی موثر در ایجاد انگیزه و تشویق جوانان، سرمایه گذاران، دانشگاهیان برای حضور در عرصه کار و تولید باشد.

کتاب نام‌های ماندگار صنعت گلستان رونمایی شد

جلد نخست کتاب نام های ماندگار صنعت استان گلستان با ۲۴۰ صفحه دارای مصاحبه با ۲۸ کارآفرین مرد و دو کارآفرین زن استان گلستان است.

در استان گلستان ۲۴ شهرک، ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی (شهرک هزار هکتاری اترک) با مساحت دو هزار و ۴۱ هکتار وجود دارد که در این شهرک ها و نواحی صنعتی ۷۶۶ واحد بهره بردار با اشتغال ۱۴ هزار و ۳۲۵ نفر و سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال فعال است.

گلستان واقع در شمال ایران با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت (مطابق آخرین سرشماری رسمی) از لحاظ موقعیت جغرافیایی در شمال با کشور ترکمنستان، جنوب با سمنان، غرب با مازندران و شرق با خراسان شمالی همسایه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز