روستای انوج ملایر بهسازی شد


روستای انوج ملایر بهسازی شد

همدان- ایرنا- بهسازی و آسفالت روستای انوج از توابع بخش سامن شهرستان ملایر با اعتبار 510 میلیون تومان در هشتمین روز از ایام دهه فجر بهره‌برداری شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر روز شنبه در این آیین اظهار داشت: ۱۰ هزار مترمربع از طرح بهسازی این روستا زیرسازی و آسفالت شد.

داود سوری افزود: در ایام دهه فجر امسال طرح بهسازی و آسفالت چهار روستای پیروز، کرکان، شریف آباد قوزان و انوج با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۶۰ میایون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: از محل قیر یارانه‌ای؛ امسال حدود ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح روستاهای این شهرستان انجام شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر ادامه داد: ۱۵ طرح آسفالتی که در سطح روستاهای ملایر در حال اجرا است، از محل قیر یارانه‌ای بود که در سال جاری اختصاص یافت.

سوری یادآور شد: با بهسازی و آسفالت چهار روستای ملایر در ایام دهه فجر، ۳۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح این روستاها اجرا شد.

وی بیان کرد: علاوه بر افتتاح طرح‌های بهسازی روستاها، ۴۰۵ واحد مسکن روستایی از محل طرح ویژه مسکن و بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر گفت: در مجموع برای افتتاح طرح‌های دهه فجر در این شهرستان ۳۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

طرح بهسازی ۷۸ روستای ملایر در مرحله نخست و ۳۴ روستا در مرحله دوم به اتمام رسیده و حدود ۳۰ روستای دیگر نیز در دست اجرا است.

در سیل فروردین امسال یک‌هزار و ۷۲۲ واحد مسکونی این شهرستان آسیب دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه