نماینده مردم جهرم در مجلس میهمان برنامه مطالبه محور «گفتگو» شد


نماینده مردم جهرم در مجلس میهمان برنامه مطالبه محور «گفتگو» شد

رحمانیان با اشاره به اینکه نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی میهمان برنامه «گفتگو» کانون «شهید رحمانیان» بود، گفت: کار تدوین این برنامه به پایان رسیده و به زودی منتشر می شود.

«علی رحمانیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سومین و چهارمین برنامه از سلسله نشست های مطالبه محور که با عنوان «گفتگو» در حال تولید است، میزبان «محمدرضا رضایی» نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و «علیرضا صحرائیان» فرماندار پیشین جهرم بودیم.

مدیر مرکز رسانه ای «سرو» وابسته به کانون فرهنگی و هنری شهید «علی اکبر رحمانیان» افزود: در این 2 نشست که به صورت جداگانه برگزار شد مباحث مختلفی مطرح شد که برای مخاطبان جذاب و متنوع است.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه از زندگی شخصی افراد تا مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شهرستان با میهمانان به گفتگو نشستیم، ادامه داد: کار تولید و تدوین این برنامه به پایان رسیده و به زودی منتشر می شود.

رحمانیان با اشاره به اینکه برخی از سئوالات مطرح شده در این گفتگو مسائل بسیار حساس و مهم شهرستان بوده که شاید برای نخستین بار و از تریبون برنامه «گفتگو» مطرح شده است، گفت: به همشهریان توصیه داریم تمام قسمت های این 2 گفتگو را مشاهده کنند چرا که بسیاری از سئوالات و مسائل حاشیه ای پیرامون میهمانان در این بخش از برنامه «گفتگو» مطرح شده است.

مدیر مرکز رسانه ای «سرو» با اشاره به اینکه این برنامه با هدف پیگیری مطالبات شهروندان از مسئولان در رده های مختلف محلی تولید می شود، گفت: تقویت فرهنگ مطالبه گری میان مردم و پاسخگویی مدیران از اهداف برنامه «گفتگو» است که در راستای عمل به فرمایشات رهبری در ابلاغیه گام دوم انقلاب تهیه و تولید می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه