استاندار قزوین به شهدای آوج ادای احترام کرد


استاندار قزوین به شهدای آوج ادای احترام کرد

قزوین-ایرنا- همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به همراه جمعی از مسوولان روز یکشنبه با حضور در گلزار شهدای آوج، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

هدایت الله جمالی پور با حضور در گلزار شهدای آوج و نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و نظام اسلامی در این شهرستان را گرامی داشت.

استاندار قزوین در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر گفت: حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامب را مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

جمالی پور با اشاره به نقش فرهنگ شهادت در حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی،اظهار کرد: همه عزت و سربلندی خود را مرهون خون شهدای سرافراز هستیم و موظفیم راه شهدا را ادامه دهیم.

استاندار قزوین ۲۰ بهمن ماه سال جاری به منظور افتتاح و بهره برداری از چندین طرح خدماتی عمرانی و صنعتی با اعتبار ۲۲۷ میلیارد ریال به همراه انجام دیدار با خانواده شهدای آوج به مناسبت دهه مبارک فجر به این شهرستان سفر کرده است.

افتتاح مجتمع گردشگری باقری ، افتتاح پروژه ۱۶ واحدی مسکن شهرک ولیعصر ،افتتاح اداره تعزیرات حکومتی آوج، افتتاح مرکز دیالیز و افتتاح شعبه تامین اجتماعی از برنامه های سفر استاندار قزوین به آوج به مناسبت دهه فجر است.

همچنین مراسم کلنگ زنی مخزن ۵۰۰ متر معکب آب شهید آباد، تست مخزن گاز آبگرم ، طرح آبرسانی به محله سبلان ، دیدار با امام جمعه آوج و امام جمعه آبگرم و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار قزوین به آوج است.

شهرستان آوج به مرکزیت آوج دارای ۲ بخش مرکزی و آبگرم است و در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


شیمیل ها چه افرادی هستند؟