40 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد هرسین اهدا شد


40 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد هرسین اهدا شد

کرمانشاه- ایرنا- همزمان با نهمین روز از دهه فجر، 40 فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال روز یکشنبه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین اهدا شد.

در این مراسم که امام جمعه و فرماندار هرسین نیز حضور داشتند، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به تشریح خدمات این نهاد پرداخت و اظهار داشت: در ۱۰ ماه سپری شده از سالجاری ۸۱ فقره کمک هزینه جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال به فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) هرسین پرداخت شده است.

به گفته مراد محمدی، اشتغال و توانمندسازی مددجویان از مهمترین اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کلان است و در همین راستا امسال ۲۲۵ فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش در شهرستان هرسین پرداخت شده است.
او همچنین از برگزاری ۵۵۳ مورد اردوی فرهنگی برای ۸۶۸ نفر از دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد و اظهار داشت: رشد و پیشرفت تحصیلی فرزندان دانشجو و دانش آموز مددجویان از دیگر اهداف کمیته امداد هرسین است و در این راستا یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به ۸۶۸ نفر پرداخت شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرسین تصریح کرد : ۱۷۵ فقره وسیله خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، پتو، فرش و سرویس تفلون به مددجویان مناطق سیل زده شهرستان اهدا شده است.
محمدی در پایان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین به هفت هزار و ۹۹۱ نفر در قالب سه هزار و ۹۶۵ خانوار خدمات رسانی می‌کند.
شهرستان هرسین با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی