مسابقه حفظ و قرائت قرآن در آذربایجان‌غربی با شرکت 164 خانم برگزار شد


محمودی گفت: مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم همزمان با هفته قرآن و عترت و گرامیداشت دهه فجر با شرکت 164 نفر از بانوان در ارومیه برگزار شد.

«بحرعلی محمودی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: به مناسبت هفته قرآن و عترت و گرامیداشت دهه فجر به همت فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم با حضور ۱۶۴ نفر از بانوان استان برگزار شد.


رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: این مسابقات در ۶ رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، ۱۰ جزء، پنج جزء و جزء ۳۰ قرآن کریم با شرکت ۳۲۴ نفر از خواهران و برادران در فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه به تفکیک ۱۶۴ نفر بانوان و ۱۶۰ نفر آقایان برگزار شد.

وی افزود: بانوان شرکت‌کننده در این مسابقه روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن و آقایان روز پنج‌شنبه، (۱۷ بهمن) به رقابت پرداختند و به برگزیدگان این مسابقات جوایزی نفیسی اهدا خواهد شد.

محمودی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی نیز در این فرهنگسرا در راستای ترویج فعالیت‌های قرآن اجرا می‌شود که برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی، محافل انس با قرآن و دوره‌های آموزش قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در پایان از ۳۶ نفر از نفرات برتر که در( ۲۲ بهمن) همزمان با جشن انقلاب و اختتامیه این هفته برگزار خواهد شد، تجلیل می شود.

مسابقه حفظ و قرائت قرآن در آذربایجان‌غربی با شرکت 164 خانم برگزار شد

پایان پیام/566

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی