ملت ایران‌ همواره آماده انجام وظیفه برای اعتلای نام ایران هستند


ملت ایران‌ همواره آماده انجام وظیفه برای اعتلای نام ایران هستند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ملت ایران در 40 سال اخیر همواره به وظایف خود آشنا بوده و آماده انجام وظیفه برای اعتلای نام ایران هستند.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری شامگاه دوشنبه در مراسم جشن بزرگ انقلاب در ارومیه افزود: امسال نیز مردم ایران اسلامی نظیر سال‌های گذشته وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و امام نشان خواهند داد و شرکتی گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواهند داشت.

وی به‌ انتخابات اسفندماه امسال نیز اشاره کرد و افزود: در روز دوم اسفند نیز مردم ایران اسلامی با شوق تمام پای صندوق‌های رای خواهند آمد و حماسه دیگری رقم می‌زنند.

رییس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی نیز در این آیین گفت: ما همچنان بر عهد و پیمان خود با انقلاب و نظام پایبند هستیم و در راهپیمایی و انتخابات آتی پرشورتر از همیشه حضور خواهیم یافت.

یوسف پیربوداقی اظهار داشت: رسانه‌ها با قلم و بیان خود، بیشترین تلاش را برای حضور گسترده مردم به کار خواهند گرفت.

جشن بزرگ انقلاب با هدف گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در ارومیه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم نیز برگزیدگان جشنواره عکس خبری ارومیه معرفی شدند؛ در بخش لیگ جهانی والیبال این جشنواره، امیرحسین ملازاده، مجتبی اسماعیل زاد و سهیل فرجی رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند و علی غیور و زهرا طالعی نیز شایسته تقدیر شدند.

همچنین در بخش رونق تولید، هیات داوران برنده‌ای اعلام نکردند.

دومین جشنواره منطقه ای عکس خبری ارومیه با شرکت ۱۵ عکاس از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل