رمز اصلی پیروزی انقلاب حضور مردم بود


رمز اصلی پیروزی انقلاب حضور مردم بود

سنندج - ایرنا - مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رمز اصلی پیروزی انقلاب حضور یکپارچه مردم درتمام صحنه‌ها و یکپارچگی آنان بوده است.

حجت الاسلام علی جعفری نژاد روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان مراسم 22بهمن دیواندره اظهار داشت: انقلاب اسلامی به واسطه الهی بودن آن، دشمنان نمی‌توانند کوچکترین ضربه‌ای به آن وارد کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر نظام هستند، افزود: دشمنان با تحریم‌های ظالمانه خواستند زمینه براندازی نظام را فراهم کنند اما هوشیاری رهبرفرزانه انقلاب و پشتیبانی مردم مانع عملی شدن توطئه‌های آنان شد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهید قاسم سلیمانی با گفتمان مقاومت دربرابر دشمنان الگوی خوبی برای مردم بود و باید راه او را ادامه داد.

حجت الاسلام جعفری‌نژاد به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: حفظ استقلال و حضور همیشه در صحنه مردم از جمله دستاوردهای مهم انقلاب بوده که ضربه‌ای بزرگ به منافع دشمنان وارد کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند، اضافه کرد: همه باید هوشیار باشیم و با حضور پررنگ درتمام صحنه‌ها، زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آنان را فراهم کنیم.


مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان عامل سقوط نظام شاهنشاهی را وحدت و یکدلی مردم دانست و گفت:در چهل سال گذشته به واسطه انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام جعفری‌نژاد تاکید کرد: باید قدردان تلاش مسوولان و دستگاه‌های مختلف بود، ضمن اینکه مسوولان نیز باید قدرمردم وفادار را دانسته و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

وی مردم را به شرکت پرشور در انتخابات مجلس دعوت کرد و افزود: انتخابات بزرگترین آزمون برای سرنوشت ملت است، پس همه با مشارکت گسترده در آن نماینده شجاع وانقلابی را انتخاب کرده و آینده‌ای درخشان را برای کشور رقم بزنیم.

دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 90 کیلومتری شمال سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران