ملت ایران اسلامی یکصدا و منسجم در مقابل استکبار ایستاده‌اند


ملت ایران اسلامی یکصدا و منسجم در مقابل استکبار ایستاده‌اند

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با اتحاد و انسجام و یکصدا در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

مرادعلی تاتار روز سه شنبه در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در میدان مرزبانی قصرشیرین با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والای مقام، افزود: امروز باید به این اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی افتخار کنیم و هرجا که منافع ملی حاکم باشد پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: با وجود کمبودها و تحریم های ناعادلانه دشمن و مشکلات اقتصادی و محدودیت های اعتباری، دولت مصمم است تا مشکلات مردم را حل کند و در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: تزریق منابع هنگفت مالی برای آبادانی و عمران مناطق مرزی از جمله قصرشیرین از دستاوردهای نظام و خدمات دولت برای ارتقای وضع معیشت مرزنشینان است.

تاتار ادامه داد: دولت در مجموع هفت هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال برای ساخت سدهای زاگرس، تنگه حمام و شرفشاه هزینه کرده که این نوید بخش انقلابی بزرگ در بخش کشاورزی این شهرستان مرزی است و حدود ۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را آبی می کند.

وی با اشاره به وجود ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان از تلاش دولت برای سامان دهی این مرزها خبرداد و گفت: هم اکنون طرح جامع توسعه پرویزخان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است و امید است که شاهد توسعه بیش از پیش مرز برای ارتقای وضع معیشت مرزنشینان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:در چهل و یکمین سالگرد برگزاری یکی از مهم ترین نمادهای مردم سالاری دینی هستیم که انتخابات است و از این رو باید با مشارکت بالای سیاسی در این رویداد مهم این نماد را به خوبی حفظ کنیم.

وی در ادامه با تسلیت اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، گفت: شهید سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک ارتش است که در دل های ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان جای دارد و دنیا خدمات این شهید را فراموش نخواهند کرد.

ملت ایران اسلامی یکصدا و منسجم در مقابل استکبار ایستاده‌اند

امام جمعه قصرشیرین نیز در این آیین با تسلیت اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز دنیا متحیر حرکت الهی ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام علی ملکی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیمنه استکبار و کفر را در جهان شکست و به بشریت زندگی داد و امروز رهبر ما رهبر تمامی آزادیخواهان دنیا و آینده جهان ازآن تفکر جمهوری اسلامی ایران و نایب امان زمان(عج) است.

ملت ایران اسلامی یکصدا و منسجم در مقابل استکبار ایستاده‌اند

آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در قصرشیرین از میدان مهدیه تا میدان مرزبانی محل تجمع راهپیمایان با شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر اسراییل، اسلام پیروز است، استکبار نابود است، برگزار شد تا مردم بار دیگر دشمنی و انزجار خود را از دشمن وسیاست های غلط استکبار ابراز داشته و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب را گرامی بدارند.
راهپیمایان با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با مضامین شعارهای ضد استکباری نمادی از حضور با صلابت خود را در حمایت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

ملت ایران اسلامی یکصدا و منسجم در مقابل استکبار ایستاده‌اند

آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان سرپل ذهاب نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان از میدان امام خمینی این شهر آغاز شد و تا محل مصلی این شهر با تجمع شرکت کنندگان پایان خواهد یافت.

امام جمعه سرپل ذهاب در تجمع راهپیمایان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطرشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: حضور حماسی مردم سرپل ذهاب در راهپیمایی امروز، برگ زرینی در دفتر افتخارات این شهرستان به ثبت رساند و این بصیرت فکری و آمادگی مردم باعث شد قدرت پوشالی و نظامی دشمنان به چالش بکشانیم.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: امام راحل با نگاه الهی و توجه به ایران اسلامی، نظامی راه انداخت که تمام مستشاران از کشور به بیرون رانده شوند و اداره کشوربه دست نخبگان و جوانان بیفتد و این قدرت به حدی افزایش یابد که طاغوتیان در گام اول انقلاب از منطقه بیرون روند.

ملت ایران اسلامی یکصدا و منسجم در مقابل استکبار ایستاده‌اند

وی اظهار داشت: اگر گوش به فرمان رهبری و تکیه بر توان داخلی داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی تواند در برابر ما بایستد.

او ادامه داد: ۲۲ بهمن مصادف با چهلم سردارشهید سلیمانی سیدالشهداء مقاومت است و خون این شهید باعث انسجام، همدلی و اتحاد بیشتر در کشورهای اسلامی و منطقه شده است.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دشمنان درصدد هستند مردم را تشویق کنند پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند اما مردم با هوشیاری و آگاهی به وظیفه شرعی خود عمل می کنند و در انتخابات شرکت خواهند کرد.

ملت ایران اسلامی یکصدا و منسجم در مقابل استکبار ایستاده‌اند

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در دومین شهر مقاوم کشور از میدان ۲۲ بهمن آغاز شد و راهپیمایان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و حمل پلاکارد و پارچه نوشته هایی با مضامین بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در میدان توحید مقابل مصلای نمازجمعه این شهر تجمع کردند.

امام جمعه گیلانغرب گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه انسجام و وحدت ملت ایران شکل گرفت و با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و با همین روحیه نیز حرکت رو به جلوی خود را ادامه می دهد.

ملت ایران اسلامی یکصدا و منسجم در مقابل استکبار ایستاده‌اند

حجت الاسلام محمدرضا امیری افزود: همچنان که جنگ تحمیلی را با وحدت کلمه پیش بردیم امروز هم باید همین را ادامه دهیم که کسی که به فکر تفرقه و اختلاف نباشد.

قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری