85 میلیارد ریال صرف اشتغال جوانان در فردیس شد


85 میلیارد ریال صرف اشتغال جوانان در فردیس شد

کرج - ایرنا - فرماندار فردیس گفت: امسال 85 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید فردیس پرداخت شده است.

ابوالفضل اینانلو عصر چهارشنبه در آیین افتتاح کارگاه بسته بندی سالاد در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) فردیس افزود: امیدوارم بتوانیم در مجموعه کارآفرینی و توجه به قانون حمایت از اشتغال پایدار که مورد توجه مسوولان کشور و استاندار البرز است برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرستان فردیس گام های موثری برداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایجاد اشتغال مهمترین و اصلی‌ترین موضوع در حوزه جوانان به حساب می آید که این مهم برای استان حائز اهمیت است ، اظهار داشت: در شهرستان فردیس اینگونه واحدها باید تقویت شوند و هدف ما کمک به کارآفرینان است.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی کارگاه بسته بندی سالاد چهار میلیارد ریال تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید فردیس پرداخت شده است، گفت: با ایجاد این کارگاه تولیدی ۱۰ نفر مشغول بکار شدند.

رییس صندوق کارآفرینی استان البرز نیز گفت: مبلغ ۴۶۰ میلیون تومان تسهیلات با چهار درصد سود برای راه اندازی این کارگاه پرداخت شده است.

پرویز ایلدرمی افزود: صندوق کارآفرینی امید در راستای استراتژی اهداف عالی دارد به سمت و سوی مناطق روستایی و عشایری رفته وام هایی با کارمزد شش درصد پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف صندوق کارآفرینی اشتغال پایدار است ، اظهار داشت: از سال ۹۲ به بعد وام هایی که به کارآفرینان پرداخت شد برای تولید بوده است زیرا تولید اشتغال را به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در سال ۹۸ حدود ۹۰۰ فقره تسهیلات با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و ۹۰۰ نفر اشتغال تثبیت شده ایجاد شده است با توجه به سیاست های مدیرعامل صندوق در کشور ایجاد کرده تفاهم نامه های را به دنبال افراد جویای کار و تولید کننده منعقد کرده است.

رییس صندق کارآفرینی امید استان البرز گفت: در دهه مبارک فجر ۲۵۰ طرح کارآفرینی در استان البرز آماده بهره برداری شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

80 درصد بناهای دولتی و حاکمیتی حاشیه رودخانه کرج تخریب شدند