مسابقه اتومبیلرانی «شتاب» ویژه بانوان در کیش برگزار می شود


مسابقه اتومبیلرانی «شتاب»  ویژه بانوان در کیش برگزار می شود

کیش - ایرنا - موسسه ورزش و تفریحات کیش از برگزاری یک دوره مسابقات اتومبیلرانی شتاب ویژه بانوان در این جزیره خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا این مسابقات به همت هیات اتومبیلرانی کیش روز پنجشنبه اول اسفند در محل باند تفریحات هوایی این جزیره برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند از۲۶ تا ۳۰ بهمن با در دست داشتن کپی بیمه شخص ثالث، گواهینامه و بیمه ورزشی از ساعت ۸ و سی دقیقه تا ۱۵ برای ثبت نام به موسسه ورزش و تفریحات سالم مراجعه کنند.

کلاس توجیهی این مسابقه مهیج نیز چهارشنبه از ساعت ۱۵ در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک برگزار خواهد شد، همچنین خودروهای شرکت کننده می بایست جواز ورود به مسابقه را از کمیته فنی هیأت اتومبیلرانی همراه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش این مسابقه باتوجه به به استقبال پرشور علاقه مندان از مسابقه اتومبیلرانی (شتاب) در بخش آقایان، برگزار می شود و در اجرای آن از دستگاه های بسیار دقیق مخصوص با قابلیت محاسبه زمان تا هزارم ثانیه استفاده خواهد شد، همچنین داوران مطرح فدراسیون اتومبیلرانی بر این مسابقه نظارت خواهند کرد.

مسابقات اتومبیلرانی «شتاب» بزرگ کیش در بخش مردان ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه جاری در کلاس های مختلف، با حضور ۱۳۳ خودرو در محل باند تفریحات هوایی و زیر نظر هیأت اتومبیلرانی برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


انتخابات شوراهای دانش آموزی در 36 آموزشگاه کیش برگزار شد