مسابقه «گام دوم انقلاب» ویژه فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود


مسابقه «گام دوم انقلاب» ویژه فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

مسابقه «گام دوم انقلاب» ویژه اعضا و فعالان کانون‌های مساجد سراسر کشور و با هدف گفتمان‌سازی و جلب مشارکت حداکثری برای اجرایی شدن این بیانیه، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسابقه «گام دوم انقلاب» ویژه اعضا و فعالان کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

بنابر این گزارش، خوانش دقیق و فهم درست بیانیه گام دوم انقلاب، بستر گفتمان سازی و جلب مشارکت حداکثری برای اجرایی شدن آن را در سطح جامعه فراهم می کند همانطور که امروز برای هر عنصر مومن انقلابی تکلیف است که نسبت و رابطه خود را با متن بیانیه گام دوم مشخص کند و نقش خود را در تحقق این امر مهم، درست تشخیص دهد و نسبت به آن خود را متعهد بداند در رابطه با نهادهای فرهنگی و انقلابی نیز این مسئله صادق است.

در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب را برای مدیران، فعالان و اعضای کانون های مساجد برگزار می کند.

برای این مسابقه 10 سوال در نظر گرفته شده که باید در مدت 10 دقیقه پاسخ داده شود و نصاب قبولی در آن نیز امتیاز 70 است.

مهلت شرکت در این آزمون 30 بهمن ماه است و به افرادی که موفق به قبولی شوند به قید قرعه جوایزی اعطا می شود.

گفتنی است، امتیاز این مسابقه برای کانون های مساجد در دومین رویداد ملی «فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)» در سال 99 لحاظ و به مدیرانی که کانون آنها حضوری فعال در این مسابقه دارند، به قید قرعه جوایزی اعطا می شود.

مسابقه «گام دوم انقلاب» ویژه فعالان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا