برگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچساران


برگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچساران

جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در «مسجد النبی(ص)» شهرستان گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مسجد به کانون مبارزه و مرکز فرماندهی تبدیل شده بود؛ بنابراین، پیوند انقلاب اسلامی با مسجد پیوندی استوار، جاودانه و حیاتی است که هیچ ‌چیز نمی‌ تواند جایگزین آن شود.

در راستای تبیین این مهم، کانون های مساجد شهرستان گچساران اقدام به برپایی جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در مساجد کردند.

از جمله کانون «حدیث مسجدالنبی(ص)» که بالاترین امتیاز فهما در سطح شهرستان را داراست، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر، جشنی را با همکاری اعضای خود و پایگاه بسیج این مسجد برگزار کرد.

ابتدا برنامه با قرائت قرآن کریم توسط قاری جوان سید امید رضوی و پخش سرود ملی، آغاز شد.

خوش آمد گویی مسئول پایگاه بسیج و تشویق حاضرین به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از جمله برنامه های بعدی بود.

در ادامه با پخش مستندی از خاطرات مقام معظم رهبری در زندان کمیته مشترک ضد خرابکاری که در آن زمان مورد استفاده ساواک بود، گوشه از جنایت های رژیم پهلوی به نمایش گذاشته شد.

سخنران جلسه، تقارن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی ایران و اربعین سپهد «حاج قاسم سلیمانی» را با تعبیر اینکه خون سردار دلها و هم رزمانش همچون خون اباعبدالله (ع) و یارانش، موجب انقلاب جهانی اسلام خواهد شد را به عنوان یکی از اساسی ترین و غنی ترین حوادث برای بهره گیری در تحقق گام دوم انقلاب برشمرد.

کانون حدیث جشن مسجد النبی (ص) با برگزاری پرشور جشن انقلاب و مسابقه های جذاب برای نوجوانان جوانان، ساعتی شاد و به یاد ماندنی را برای آنها رقم زد.

پخش آوازها و سرودهای انقلابی، از دیگر بخش های برنامه بود.

این آئین باشکوه با تشویق اعضای فعال کانون حدیث و پذیرایی از حاضرین در جلسه به پایان رسید.

برگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچسارانبرگزاری جشن انقلاب در « مسجدالنبی(ص)» گچساران

پایان پیام/685

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو