عید 1399 بدون پیک نوروزی!


عید 1399 بدون پیک نوروزی!

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات معلمان تا پایان سال خبر داد و گفت: در سال 99 پیک نوروزی چاپ نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین بازگشایی مدرسه دخترانه خیرساز مولود اسلامیه در منطقه 8 آموزش و پرورش تهران درباره زمان تسویه معوقات حق التدریس معلمان، اظهار کرد: همه تلاش ما این است که معوقات را قبل از پایان سال بپردازیم.

وی ادامه داد: فرهنگیان حقوقشان را هر ماه دریافت کرده‌اند اما برخی به علت کمبود معلم در مدارس، اضافه تدریس داشته‌اند و ساعاتی بیشتر تدریس کرده‌اند که متأسفانه در سال جاری هنوز پرداخت نشده و از سازمان برنامه قول گرفتیم تا به سرعت منابع لازم تأمین شود.

حاجی‌میرزایی افزود: برخی معلمان خریدخدمتی هستند که از طریق ارتباط با مجموعه و شرکت‌هایی که این مدارس را اداره می‌کنند، حقوقشان به طور کامل پرداخت نشده و ما باید تعهداتمان را در قبال شرکت ها و آنها باید تعهداتشان را در قبال معلمان ایفا کنند که امیدواریم همه این تعهدات و بخشی از مطالبات اداری کارکنان را تا آخر سال تسویه کنیم.

*عید سال 99 هم پیک نوروزی نداریم

وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره تکالیف نوروزی اظهار کرد: عید سال 99 هم پیک نوروزی نداریم؛ چندسالی است تکالیف مهارتی آمده و دیگر به شکل پیک نیست.

وی درباره آمادگی مدارس شعب اخذ رای برای انتخابات نیز گفت: همکاری خوبی با وزارت کشور داریم؛ عمده انتخابات روی دوش آموزش و پرورش است و مدیران و مدارس ما در برگزاری انتخابات مشارکت موثر دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !