نمایش مدافعان حرم اجرا شد


نمایش مدافعان حرم اجرا شد

مهدی صالحی نودژ گفت: گروه تئاتر مدافعان حرم کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) اقدام به اجرای نمایشی با موضوع تحقق وعده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نابودی گروه تروریستی داعش کرد.

«مهدی صالحی نودژ» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: حاج قاسم سلیمانی قهرمانی است که در برابر گروه تروریستی داعش تا پای جان ایستادگی کرد و عزت، آسایش و آرامش امروز ما مرهون رشادت های سردار سلیمانی هاست، ما مدیون شهدا هستیم و وظیفه داریم یاد و خاطره آنها را گرامی داریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان بیان داشت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و بیان رشادت های این سردار شهید در مقابل داعش، گروه تئاتر مدافعان حرم کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) اقدام به اجرای نمایشی با موضوع تحقق وعده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نابودی گروه تروریستی داعش کرد.

وی با بیان این مطلب که اجرای این نمایش با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد، اظهار داشت: نمایش مدافعان در حسینیه ابا صالح (عج) لاریان برگزار شد و روح ملکوتی حاج قاسم کمک کرد تا اجرای موفقی باشد.

صالحی نودژ ابراز داشت: عشق و علاقه به سردار سلیمانی انگیزه ای شد تا این نمایش را اجرا کرده و کلیپی از آن را تولید و در فضای مجازی پخش کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان افزود: این نمایش با اجرای ۱۳ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان اجرا شد.

پایان پیام/586

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجرای سرود پاتوقی با محوریت «عید غدیر» در ارطه