افتتاح مرکز درمانی «حضرت قائم(عج)» از موقوفات میرزا احمدخان مشیرالسلطنه


افتتاح مرکز درمانی «حضرت قائم(عج)» از موقوفات میرزا احمدخان مشیرالسلطنه

مرکز درمانی «حضرت قائم(عج)» از موقوفات میرزا احمدخان مشیرالسلطنه در 7200 مترمربع ساخته شده که فاز اول آن شامل درمانگاه افتتاح شد و فاز دی‌کلینیک آن سال آینده کلید می‌خورد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: آئین افتتاحیه مرکز درمانی «حضرت قائم (عج)» از موقوفات میرزا احمدخان مشیر السلطنه با حضور مجتبی عبداللهی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، حجت الاسلام احمد شرفخانی، رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام پیران، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهارستان و جمعی از مسئولان ادارات اوقاف و امور خیریه صبح امروز (یکشنبه، ٢٧ بهمن ماه) در نسیم شهر برگزار شد.

بنابر این گزارش، عبداللهی با اشاره به امکانات این مرکز درمانی گفت: این درمانگاه در زمینی با مساحت ١٤٠٠ مترمربع و٧٢٠٠ متر بنا ساخته شده است که از دو بخش درمانگاه و دی کلینیک نشکیل می شود، امروز در فاز اول درمانگاه افتتاح شد و در فاز بعد که سال آینده کلید می خورد، کلنیک و بخش های اتاق عمل سرپایی و تخصصی به همراه ٢٠ تخت ساخته می شود. احداث این درمانگاه می تواند کمک حال مردم نسیم شهر باشد.

وى در ادامه افزود: این مجموعه با مبلغ حدود 100 میلیارد ریال ارزش گزاری شده و با حدود 150 میلیارد ریال تجهیزات جهت ارائه خدمات به مردم عزیز نسیم شهر راه اندازی شده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان تهران با اشاره به اهداف سازمان اوقاف، گفت: سازمان اوقاف می کوشد موقوفه ها را احیاء و سرمایه گزاری کرده و به ارزش افزوده برساند تا بتوانیم در جهت نیات بهره برداری کنیم. یکی از نیت های واقفان بحث درمانی است که تلاش می کنیم آن را احیاء کنیم. وقف یک خیرات ابدی است که برای خیرین و واقفین می ماند و چشمه جوشان ابدی است. ما باید وقف را در بین همه مردم ترویج کنیم، با وقف می توان عدالت اجتماعی را ایجاد کرد.

این گزارش می افزاید: حجت الاسلام شرفخانی، رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف هم در ادامه این مراسم واقفان را افراد مهربان دانست و گفت: واقفین تجلی مهربانی هستند و نیاز مردم و شهر خود را دیده و اموال خود را بر اساس آن نیاز وقف کردند. کسی که مهربانی را از اهل بیت(ع) آموخته هر جا نیاز باشد، پیش قدم می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)