تربیت نسلی توانمند و در تراز انقلاب راهبرد اصلی آموزش و پرورش است


تربیت نسلی توانمند و در تراز انقلاب راهبرد اصلی آموزش و پرورش است

مراغه - ایرنا - معاون آموزش متوسطه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: تربیت نسلی توانمند و در تراز انقلاب اسلامی، راهبرد اصلی تربیتی آموزش و پرورش است.

عاشور اکرمی روز یک‌شنبه در همایش دانش آموزی یاوران انقلاب در سالن شهید کنعانی مراغه با تاکید بر بهره گیری از برنامه های اجتماعی و فرهنگی در محیط های آموزشی افزود: مشارکت دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی، زمینه ساز ایجاد نشاط و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی به سازمان دانش آموزی به عنوانی تشکلی نوپا در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: فعالیت های دانش آموزان مدارس در این تشکل نوپا، علاوه بر نشاط اجتماعی زمینه ساز افزایش اعتماد به نفس و میزان یادگیری در آنان شده است.

اکرمی اضافه کرد: امروز فرصتی به وجود آمده که آموزش و پرورش به ماموریت اصلی خود که تربیت انسان متعهد و موزون است، بیش از پیش بپردازد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز گفت: وظیفه اصلی دانش آموزان در عصر حاضر پیشرفت و بالندگی علمی با تکیه بر تربیت اسلامی است.

موسی شعفی افزود: این پیشرفت و بالندگی مستلزم کوشش، تلاش، افزایش آگاهی در بین دانش آموزان است تا بتوانند جایگاه افتخار آفرینی در عرصه های بین المللی برای میهن اسلامی کسب کنند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این همایش گفت: همایش دانش آموزی یاوران انقلاب با حضور سه هزار دانش آموز به مدت یک روز در این شهرستان برگزار شد.

رضا آسیابی افزود: این همایش به منظور نشاط بخشی به دانش آموزان مدارس به صورت پایلوت استانی در مراغه برگزار شد.

شهرستان مراغه با حدود ۵۲ هزار دانش آموز و ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم