استاندار:مدیران چهارمحال و بختیاری موظف به تسریع بخشی طرح‌های پژوهشی شدند


استاندار:مدیران چهارمحال و بختیاری موظف به تسریع بخشی طرح‌های پژوهشی شدند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تصویب 14 طرح اولویت‌دار پژوهشی این استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برای اجرای سریع‌تر این طرح‌ها جدیت و اهتمام ویژه و جدی داشته باشند.

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در کارگروه آموزش،پژوهش، فناوری و نوآوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مخلتف مرتبط با توسعه می‌تواند مهمترین و بهترین دستاورد توجه به امر پژوهش، فناوری و نوآوری باشد.

وی افزود: اجرای طرح‌های پژوهشی از سوی پژوهش‌گران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، مطابق با آخرین یافته‌های علمی و نوین دنیا باعث تسریع در روند دستیابی به اهداف توسعه‌ای خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: حضور جدی تمامی دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری در ارایه پیشنهادات و اجرای طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار نتیجه توجه خاص جامعه علمی و تلاش این قشر برای رفع مشکلات استان است.

معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد نیز گفت: دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری ۲۴ طرح را به‌عنوان اولویت پژوهشی به کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری ارائه کردند.

محسن مبینی دهکردی تاکید کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف مرتبط با توسعه چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی یادآور شد: توجه به مناطق شهری، روستایی، عشایری، تولید، اشتغال، اقتصاد، امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری در طرح‌های اولویت‌دار پژوهشی این استان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری چهارمحال و بختیاری کلیات اجرایی ۱۴ طرح اولویت‌دار پژوهشی این استان با ۴ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار را تصویب کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

78 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه راه آهن اختصاص یافت