چند خبر از ورزش هرمزگان


چند خبر از ورزش هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- راهیابی تیم دانشگاه آزاد بندرعباس به نیمه نهایی لیگ برتر ووشو کشور، صعود تیم تکاوران بندرعباس به مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور، برگزاری پنج دیدار در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال هرمزگان و پیروزی نماینده استان در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال پسران از جمله اخبار مهم ورزشی هرمزگان در 24 ساعت گذشته است.

تیم دانشگاه آزاد بندرعباس نماینده هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر ووشو کشور در رقابتهای هفته پنجم و ششم که به میزبانی آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، با پیروزی مقتدرانه برابر هیات البرز و هیات همدان به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

تیم دانشگاه آزاد بندرعباس در این رقابتها در گروه یک با تیم های پاس ناجا، هیات همدان و هیات البرز هم گروه بود که در پایان علاوه بر نماینده هرمزگان پاس ناجا نیز از این گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیات اصفهان و هیات بندر ماهشهر رقابت‌ کردند که پارس جنوبی و باشگاه مقاومت راهی نیمه‌نهایی شدند.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و فینال، روز بیستم اسفندماه برگزار خواهد شد که در نیمه نهایی تیم‌های دانشگاه آزاد بندرعباس و باشگاه مقاومت به مصاف هم می‌روند و پارس جنوبی و پاس ناجا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

هدایت تیم دانشگاه آزاد بندرعباس را علیرضا بهرمن که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی را در کارنامه خود دارد، عهده دار است.

اواسط مردادماه امسال با تصویب شورای عالی ورزش، تیم ووشو دانشگاه آزاد به واحد بندرعباس انتقال یافت و از این پس به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد داشت.

این تیم پرافتخار حائز چندین عنوان نائب ‌قهرمانی و سومی در لیگ برتر ووشو کشور است و ملی پوشانی همچون عرفان آهنگریان دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا را در ترکیب خود دارد.

ووشوی هرمزگان با شهرداری بندرعباس در سال ٩٠ وارد لیگ برتر شد و پس از یک وقفه دوساله مجددا با حضور در لیگ دسته یک به شهرداری بازگشت و سرانجام پس از فراز و نشیب‌های مختلف با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در سال ٩٧ از ادامه فعالیت کنار گذاشته شد.

صعود تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس به مرحله نهایی لیگ دسته اول امید

تیم تیپ تکاوران بندرعباس در روز پایانی مرحله دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور برابر میزبان رقابتها تیم پدیده شهر خودرو مشهد به تساوی بدون گل دست یافت و در پایان با کسب ۲ پیروزی ،۲ تساوی و ۸ امتیاز راهی مرحله پایانی این رقابتها شد.

تیم تیپ تکاوران بندرعباس در مرحله دوم این رقابت ها با تیم های ماهان پلیمر قم، پدیده شهر خودرو، علم و ادب تبریز و برق شیراز هم گروه بود.

نماینده هرمزگان در این رقابتها در ابتدا برابر علم و ادب تبریز به میدان رفت و بازی را بدون گل به پایان برد.

تیم تیپ تکاوران بندرعباس در دومین بازی برابر برق شیراز با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و سپس برابر تیم ماهان پلیمر قم چهار بر سه پیروز شد و در آخرین دیدار هم با پدیده شهر خودرو مشهد بدون گل مساوی کرد.

در پایان این رقابتها تیم پدیده شهر خودرو مشهد با ۱۰ امتیاز و تیپ تکاوران بندرعباس با هشت امتیاز به مرحله نهایی راه یافتند.

مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور با حضور ۱۰ تیم در دو گروه به میزبانی مشهد برگزار شد.

برگزاری پنج دیدار در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال هرمزگان

هفته بیستم از رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

تیم پاس در بندرلنگه با استقلال خونسرخ بازی کرد و هرنگ جوان در ورزشگاه تختی بستک به دیدار متحد معزآباد رودان رفت‌.

جنوب انرژی بر پارسیان با جبل برشهرو و سیبه کوخرد بستک در خانه با اتحاد رودان بازی کردند.

در این هفته تیم اتحاد دژگان به دلیل انصراف تیم شاهین بندرلنگه از مسابقات لیگ برتر استراحت داشت.

در بازی‌های انجام شده این هفته سیبه کوخرد دو بر یک اتحاد رودان و جنوب انرژی بر پارسیان چهار بر یک جبل بر شهرو را شکست داد.

هرنگ جوان در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر صفر برابر متحد معز آباد رودان پیروز شد و پاس بندرلنگه در خانه از استقلال خونسرخ شکست خورد تا استقلال این هفته هم صدرنشین باقی بماند.

ستارگان بستانو در یک بازی نزدیک سه بر دو ملوان بندرعباس را شکست داد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هرمزگان از مهرماه امسال آغاز شده است.

در این رقابت‌ها ۱۲ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان تیم قهرمان جواز حضور در مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب خواهد کرد.

استقلال خونسرخ، ستارگان بستانو، ملوان بندرعباس، جبل بر شهرو، سیبه کوخرد، اتحاد دژگان، جنوب انرژی بر پارسیان، شاهین بندرلنگه، اتحاد رودان، هرنگ‌جوان بستک، پاس بندرلنگه و متحد معز آباد رودان تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر فوتبال استان هستند.

در فصل گذشته این رقابت‌ها تیم فولاد هرمزگان قهرمان شد، اتحاد رودان به مقام نایب قهرمانی دست یافت و اتحاد دژگان هم در جایگاه سوم ایستاد.

پیروزی بسکتبالیست های هرمزگان برابر اصفهان

تیم بسکتبال پسران هرمزگان در روز سوم از مرحله نهایی رقابتهای بسکتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور برابر تیم اصفهان با نتیجه ۶۳ بر ۵۲ پیروز شد.

تیم هرمزگان پیش از این یک شکست برابر تهران و یک پیروزی برابر البرز کسب کرده بود.

در این مرحله از رقابتهای بسکتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور تیم‌های تهران، توابع تهران، البرز، اصفهان و هرمزگان تا روز چهارشنبه در سالن خانه بسکتبال بندرعباس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مرحله دوم این رقابتها مهرماه امسال با حضور تیم های اصفهان، مرکزی، بوشهر،خراسان رضوی، گلستان، هرمزگان و خوزستان به میزبانی بوشهر برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازسازی واقعه غدیر خم در جزیره قشم