شاخصه‌های رهبری ملاک ارزشمندی برای بهترین انتخاب است


شاخصه‌های رهبری ملاک ارزشمندی برای بهترین انتخاب است

کرمانشاه- ایرنا- مشاور استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه شاخصه‌های رهبری ملاک ارزشمندی برای انتخاب نماینده اصلح است، گفت: حضور ما در پای صندوق‌های رای سپر بزرگی در برابر شبکه‌های معاند و نقشه‌های شوم بیگانگان است.

جعفر همتی روز چهارشنبه در جشن بزرگ میلاد فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر که در محل آمفی تئاتر دانشکده فرهنگ و هنر برگزار شد، اظهار داشت: باید براساس شاخصه های مقام معظم رهبری، داوطلب خدمتگزار و توانمند را تشخیص داده و به بهترین انتخاب دست بزنیم.

وی در خصوص مقام و عظمت حضرت زهره (س) گفت: پروردگار حضرت محمد(ص) را خاتم الانبیا قرار داد و آنچه که به همه پیامبران قبل از او بخشید به پیامبر(ص) یکجا عطا کرد، اما هیچ وقت بر سر او منت ننهاد و تنها به هنگام تولد حضرت زهرا (س) بر پیامبر منت گذاشت و با نزول سوره مبارکه کوثر از او خواست نماز شکر به جای آورد و شتر قربانی کند.

همتی خطاب به بانوان و دختران حاضر در این جشن، ادامه داد: شما باید افتخار کنید که به عنوان یک زن نقش عظیمی در جامعه دارید از سویی موجب برکت و نعمت در خانه و از سوی دیگر بهشت در زیر پایتان قرار دارد.

به گفته وی، دختر تا هنگامی که در خانه پدر است برکت است و هنگامی که به خانه همسر می رود و به مادر تبدیل می شود بهشت در زیر پای او قرار می گیرد.

این مسوول تاکید کرد، که حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه بانوان و دختران الگویی بزرگ و منحصر بفرد است و پیامبر(ص) که بزرگ ۲ عالم است بارها خود را فدایی دخترش خطاب کرده است.

وی با اشاره به شهادات سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از خادمان حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین (ع) یاد کرد و افزود: سردار دلها تمام زندگی خود را در راه اسلام سپری کرد و هنگامی که ما خواب بودیم به شهادت رسید و شبانه دفن شد و باید قدردان این بزرگان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری