امیدواریم با حضور پرشور مردم، مجلسی کارآمد روی کار بیاید


امیدواریم با حضور پرشور مردم، مجلسی کارآمد روی کار بیاید

تهران-ایرنا- رییس جبهه متحد مستقلین گفت: مجلس پژمرده و خفته نمی‌تواند کشوری قوی رقم بزند بنابراین امیدواریم با حضور پرشور مردم در انتخابات مجلسی کارآمد و قوی روی کار بیاید.

علیرضا متانی رییس جبهه متحد مستقلین روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این جبهه به عنوان یک جریان سیاسی و اجتماعی که اجازه فعالیت قانونی خود را از وزارت کشور با محوریت جریان ایثارگران کسب کرده که نگاه توسعه‌ای و فرهنگی و سیاسی و پاسداشت اصلاح امور اقدامات خوبی داشته است و بنا دارد طلائیه‌دار جریان سوم کشور بوده و فضا را از حالت دوقطبی اصلاح طلبی و اصولگرایی خارج کند.

وی افزود: در خانه احزاب به عنوان جریان سوم توانستیم کاندیدای دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب را شکست دهیم.

رییس جبهه متحد مستقلین گفت: در انتخابات پیشرو با عنایت به نظرسنجی‌های مختلف، جبهه متحد مستقلین توانسته نظرها را به خود جلب کند؛ هر چند که از نهادهای مختلف هم گلایه داریم و فریاد اصلاح‌طلبان که می‌گویند کاندیداهای ما را حذف کردند فریبی بیش نبود در حالی که آنها در تمامی شهرها نیرو دارند.

متانی افزود: اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته مجلس را در اختیار داشتند ولی قانون احزاب و قانون انتخابات را اصلاح واقعی نکردند ولی امروز فریادشان گوش فلک را پر کرده و جریان ایثارگران و مستقلین هم قربانی مطامع دو جریان دیگر شدند.

وی گفت: کاندیداهای جبهه متحد مستقلین در کشور قوی هستند که امیدواریم این جریان انقلابی در مجلس آتی شکل گرفته و کمک حال رهبر معطم انقلاب و قطع کننده دست مفاسد شود.

متانی اظهار داشت: جریان اصلاحات و اصولگرا سالها در کشور وقت داشتند که مشکلات را حل کنند اما شاهد وجود مشکلات زیادی هستیم؛ اگر می بینید که ما در کشور پیشرفت هایی داشته ایم به گنجینه دفاع مقدس باز می گردد نه جریانات سیاسی کشور.

رییس جبهه متحد مستقلین اظهار داشت: مکتب این جبهه، مکتب سلیمانی است ولی جریانات سیاسی دیگر باید مکتب خود را مشخص کنند و پاسخ دهند چرا با فقرا نیستند و حاضر نیستند به حاشیه های جنوب کشور و تهران و فقر بروند؛ چرا بزرگان اصولگرا و اصلاح طلبان حاضر نیستند با مستصعفین بنشینند و بلند شوند.

متانی گفت: مردم در انتخابات به همه ثابت خواهند کرد چه کسانی متعلق به مردم بوده‌اند و باید پاسخ دهند چرا این دو جریان خدمات کشور را به نام خود ثبت می کنند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان چرا فرار رو به جلو می کنند در حالی که بیشترین تاییدشدگان متعلق به همین جریان و اصولگراها هستند ولی اکثر نامزدهای جبهه متحد مستقلین تایید صلاحیت نشدند.

متانی خاطرنشان کرد: مردم چهل سال پای انقلاب ایستاده و برای آن هزینه داده اند لذا مردم روز جمعه نشان خواهند داد که ایثارگر واقعی در انتخابات کیست؟

رییس جبهه متحد مستقلین گفت: متاسفانه سیاسیون خود را به خواب زده اند ولی با این حال جبهه متحد مستقلین در نظرسنجی‌ها جایگاه برتری دارد و بنا داریم مجلس انقلابی تشکیل دهیم و بر همین اساس بنا نداریم در برابر فشارها کوتاه بیاییم.

وی اظهار داشت: مجلس پژمرده و خفته نمی‌تواند کشور قوی رقم بزند بنابراین با حضور پرشور در انتخابات امیدواریم که مجلس قوی و کارآمد روی کار بیاید و در این راستا جبهه متحد مستقلین تمام تلاش خود را برای مجلس قوی به کار خواهد بست.

رییس جبهه متحد مستقلین خاطرنشان کرد: از ملت شریف ایران و به‌ویژه ایثارگران که صاحبان اصلی این انقلاب هستند می‌خواهیم برای خدا و نظام و مردم پای صندوق آرا آمده و صدای خوبی برای مردم باشد.

بعضی ها در کشور به اسم مستقلین لیست قلابی درست کرده‌اند

حجت الاسلام محمدزارع فومنی رییس ستاد جبهه متحد مستقلین ایران گفت: برخی‌ها در کشور به اسم مستقلین لیست قلابی درست می‌کنند؛ این پول هایی که بنرها و شام‌های سنگین در هتل‌ها صورت می‌گیرد از کجا آمده است آیا این خون دل ما بر تاج این افراد نیست؟

وی با طرح این پرسش که چه کسانی در حمایت از انقلاب و رهبری وارد میدان شدند، افزود: الان آغاز رویش انقلابی در کشور است و با فرماندهی رهبر معظم انقلاب این جنبش را به جایی خواهیم رساند و مردم پاسخ خود را خواهند داد.

فومنی با بیان اینکه لیست ما تکراری نیست، گفت: لیست ما نه به جناح اصولگرا و نه به جناح اصلاح‌طلب وصل است بلکه شعار ما دروغ ممنوع است.

وی تاکید کرد: می‌خواهیم مجلسی شکل بگیرد که نمایندگان آن به جای سلفی گرفتن با موگرینی، سفرهای خالی مردم را پر کنند.

وی ضمن انتقاد از برخی از جناح‌های کشور گفت: وضعیت امروز کشور محصول عملکرد جناح اصولگرا و اصلاح طلب است آنها باید به مردم پاسخ بدهند که برای معیشت، رفاه و اقتصاد کشور چه کار کردند.

رییس ستاد جبهه متحد مستقلین گفت: به دنبال مجلس با اکثریت مستقل هستیم که به جای دغدغه های حزبی و جناحی برای زندگی و کاستن درد از مردم کاری کند بنابراین لیست جبهه مستقلی را به مردم معرفی کردیم و شعار آن را نیز دروغ ممنوع گذاشتیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین