انتقاد تند مدیر لگانس؛ بارسلونا از قوانین غیرمنصفانه سود برده است!


انتقاد تند مدیر لگانس؛ بارسلونا از قوانین غیرمنصفانه سود برده است!

بارسلونا با پرداخت رقم درج شده در بندفسخ مارتین بریت‌ویت او را به خدمت گرفت.

بارسلونا با پرداخت رقم درج شده در بندفسخ مارتین بریت‌ویت او را به خدمت گرفت.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، مارتین اورتگا مدیر باشگاه لگانس در سخنانی، نظرات خود درباره انتقال 18 میلیون یورویی مارتین بریت‌ویت به بارسلونا و تاثیری که این انتقال روی "لوس پپینروس" خواهد گذاشت را بیان کرد.

بارسلونا پس از مصدومیت عثمان دمبله و خروج او از فهرست تیم تا پایان فصل، توانست مجوز جذب یک بازیکن لالیگایی در خارج از پنجره نقل و انتقالاتی را دریافت کند. این در شرایطی است که تیمی که بازیکن خود را در چنین شرایطی واگذار کرده، حق آن را ندارد که بازیکن جانشین به خدمت گیرد. بارسلونا نیز با پرداخت رقم بندفسخ به سازمان لالیگا، بریت‌ویت را از لگانس جدا کرد و دست لگانس را در پوست گردو گذاشت؛ اتفاقی که در تابستان و قضیه گریزمن هم رخ داده بود. (بارسلونا با پرداخت رقم درج شده در بندفسخ، حساب خود را از اتلتیکو جدا کرد)

اورتگا در خصوص این قوانین گفت:

"ما می‌خواهیم صدای خود را به گوش همه برسانیم. باشگاه خسارتی جدی و بزرگ دیده است. ما نمی‌توانیم درک کنیم که باشگاهی که بازیکنش دچار مصدومیت بلندمدت شده، به شکلی یک طرفه از این قانون سود برده و مشکل خود را به یک باشگاه دیگر منتقل کند. در صورتی که این قانون با رضایت و توافق دو طرفه اجرا می‌شد، مشکلی وجود نداشت اما این قانون برابری را از بین برده است. ما اکنون باید تمام تلاش خود را در چنین موقعیتی که لطمه ای جبران ناپذیر به باشگاه زده، به کار گیریم.

زمان زیادی طول کشید تا بتوانیم باشگاه را به بالاترین سطح فوتبال اسپانیا برسانیم و موقعیت آن را در لالیگا تثبیت کنیم. اکنون تا آخرین نفس برای بقا خواهیم جنگید. (لگانس در رده نوزدهم لالیگا حضور یافته است) به بازیکنان و کادر اطمینان داریم و به همه می‌گوییم که لگانس سقوط نخواهد کرد.

ما باور داریم که این قوانین منصفانه نیستند و بارسلونا از آن سود برده و لگانس، بخش زخم خورده ماجراست."

با وجود انتقادات، اورتگا بابت حرفه ای گری بریت‌ویت، از مهاجم دانمارکی تمجبد کرده است:

"می‌خواهیم از بازیکن تشکر کنیم. او تا آخرین روزی که در باشگاه حضور داشت نمایشی حرفه ای داشت. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم."

7712


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها