درخشش دانش آموزان مدارس موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در مسابقات آموزش و پرورش فارس


درخشش دانش آموزان مدارس موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در مسابقات آموزش و پرورش فارس

حجت الاسلام برزگر از درخشش و کسب و عناوین برتر توسط دانش آموزان مدارس موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در مسابقات دانش آموزی قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام «منصور برزگر»، از درخشش و کسب و عناوین برتر توسط دانش آموزان مدارس موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در مسابقات دانش آموزی قرآن کریم خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این مسابقات در 6رشته ترتیل، قرائت، احکام، مفاهیم، انشای نماز و حفظ قرآن کریم در سطح مدارس شهرستان لامرد برگزار شد.


مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» با اشاره به اینکه دانش آموزان دختر دبستان «گل های بهشت» در پنج رشته قرآن و نماز موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند، افزود: درشته های قرائت «حورا شریفی»، «عطیه صفری» و «فاطمه عامری»، در رشته ترتیل «فاطمه آسایش»، «فاطمه حیدری»، «طنازمطلوب»، در رشته حفظ «زهراحسینی»، «فاطمه محمودی»، «هانیه نعیمی»، در رشته انشای نماز «فاطمه قاسمی» و «مریم محمدی»، در رشته احکام هم «پگاه پیشاهنگ»، «ساناز شیری» و «زهرا رفیعیان» حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

حجت الاسلام برزگر در پایان از زحمات مدیران و معلمان دلسوز دبستان دخترانه «گل های بهشت» در پرورش و تربیت دانش آموزان نخبه و موفق تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/130

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعمال شب و روز عید سعید فطر/ کدام عمل معادل چهل سال عبادت در روز عید فطر است