استاندار تهران: 500 هزار نفر تاکنون در انتخابات شرکت کرده اند


استاندار تهران: 500 هزار نفر تاکنون در انتخابات شرکت کرده اند

شهرری - ایرنا - استاندار تهران گفت: تا لحظه مخابره خبر حدود 500 هزار نفر از این استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده اند.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران روز جمعه پس از اینکه رای خود را در شعبه اخذ رای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و در حماسه بزرگ انتخابات و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در جشن ملی مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس به طور کلی دو وظیفه دارند، یکی تصویب قوانین در قالب لوایح و طرح ها و دیگری نظارت است.

این مسئول تاکید کرد: پس هرچه نمایندگان توان علمی - تخصصی بیشتر و از سلامت در ابعاد مختلف برخوردار باشند، قوانین مصوب اثربخش تر و کارآمدتر خواهد بود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: هرکس که به سربلندی و اقتدار کشور فکر می کند، در این انتخابات شرکت کند، درخواست ما از مردم این است که در این تصمیم گیری ملی مشارکت داشته و تمامی توطئه‌ها که توسط استکبار از ابتدا تا به امروز طراحی شده است با حضور مردم بی اثر خواهد شد.

محسنی بندپی اضافه کرد: درخواست ما از مردم این است که در زمان اعلام شده رای بدهند تا نیاز به تمدیدهای مکرر نباشد ؛ حداکثر انتخابات تا ساعت ۱۲ شب تمدید خواهد شد و پس از پایان اخذ رای، شمارش آرا آغاز خواهد شد.
وی یاد آور شد: احراز هویت الکترونیکی اجباری است اما استفاده از استمپ اجباری نبوده و اگر کسی نخواهد ملزم نیست.
استاندار تهران خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در صدد توطئه افکنی و تفرقه اندازی برای ممانعت از حضور مردم در انتخابات هستند حضور مردم توطئه‌های آنها را خنثی می کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این جمع گفت: مردم شهرری در طی چهل و یکسال انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضور پرشور داشتند.
حسین توکلی کجانی افزود: دستگاه های احراز هویت در ابتدای ساعات اولیه بررسی و به شعبه ها تحویل داده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و حضور مردم ری از ابتدای شروع رای گیری تاکنون بسیار مطلوب بوده و از وضعیت خوبی برخوردار است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه دوم اسفند درحال برگزاری است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شهردار جدید جوادآباد ورامین انتخاب شد