تمدید چهار ساله ی مارک مارکز با رپسول هوندا


تمدید چهار ساله ی مارک مارکز با رپسول هوندا

موتوجی‌پی ایران –چندی پیش تیم رپسول هوندا اعلام کرد که قراردادی چهار ساله را با قهرمان موتوجی‌پی خود یعنی مارک‌ مارکز امضا کرده و او را تا سال 2024 به اختیار خود گرفته است. این موتور سوار 27 ساله، اولین مقام خود را در سال 2013، در کلاس موتو دو با تیم هوندا بدست آورد و پس از آن توانست در طول هفت سال، شش مرتبه قهرمانی موتوجی‌پی را کسب کرده و با این...

موتوجی‌پی ایران –چندی پیش تیم رپسول هوندا اعلام کرد که قراردادی چهار ساله را با قهرمان موتوجی‌پی خود یعنی مارک‌ مارکز امضا کرده و او را تا سال 2024 به اختیار خود گرفته است.

این موتور سوار 27 ساله، اولین مقام خود را در سال 2013، در کلاس موتو دو با تیم هوندا بدست آورد و پس از آن توانست در طول هفت سال، شش مرتبه قهرمانی موتوجی‌پی را کسب کرده و با این پیروزی ها تبدیل به پر افتخار ترین موتورسوار تیم رپسول هوندا شود.

امضاء این قرارداد تنها چند ماه پس از انعقاد قرارداد رپسول هوندا با برادر مارک یعنی الکس مارکز صورت گرفته که گفته می‌شود مارک مارکز تاثیر زیادی در به ثمر رسیدن قرارداد این تیم با برادر خود داشته است. مارک مارکز درباره ی به ثمر رسیدن قرارداد خود گفت:

من از این بابت که قراردادم را با تیم هوندا تمدید کردم و چهار سال دیگر همراه این تیم خواهم بود، بسیار خشنودم. هوندا این فرصت را به من داد تا وارد رقابت های موتوجی‌پی شوم و به عنوان عضوی از خانواده ی این تیم خوشحالم که از ابتدا توانستیم به موفقیت هایی دست پیدا کنیم.

هوندا این اعتماد به نفس را به من داد تا این همکاری را گسترش دهم و به هدف اصلی تیم یعنی موفقیت در موتوجی‌پی دست پیدا کنم.

تمدید چهار ساله ی مارک مارکز با رپسول هونداتمدید چهار ساله ی مارک مارکز با رپسول هوندا مارک مارکز – اسپانیا 2019

اعلام خبر این قرارداد و مشخص شدن ترکیب هوندا فقط یک ماه بعد از قرارداد های جدید تیم یاماها فکتوری ریسینگ، یعنی تمدید ماوریک وینالس و جایگزینی فابیو کوارتارارو بود. همچنین هفته ی گذشته اعلام شد که تیم سوزوکی ترکیب فعلی خود را حفظ کرده و همچنان با الکس رینز و جوان میر فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

تمدید موتورسواران با تیم های خود باعث شد تا تیم دوکاتی گزینه های زیادی برای عوض کردن ترکیب تیم خود نداشته باشد و امضاء این قرارداد بین مارکز و هوندا، انتخاب را برای دوکاتی محدود تر کرد.

مارکز به همراه تیم هوندا تا تاریخ 22 فوریه برای تست های نهایی پیش فصل موتوجی‌پی در قطر آماده خواهد شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)