معضلات فناورانه چاره می شود


معضلات فناورانه چاره می شود

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: رویداد کارآفرینی چاره جو با همکاری پارک علم و فناوری البرز و شرکت برق استان البرز اولین برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز: مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: نخستین استارت آپ با مشارکت پارک علم و فناوری البرز، شرکت توزیع برق استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در حوزه برق و انرژی در شرکت نیروی توزیع برق استان برگزار شد.
او افزود: اولین رویداد کارآفرینی چاره جو که با هدف رفع معضلات و نیازهای فناورانه طراحی شده است، با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سایر همکاران برگزار شد.
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: موضوع این رویداد بهبود وصول مطالبات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان بود که در دو بخش ارائه ایده پردازان و پنل گفت و گو انجام شد.
او افزود: در این رویداد نیم روزه، هفت ایده پرداز به بیان ایده های خود پرداختند و تیم داوری رویداد ایده ها را در فضایی کاملا تخصصی و کسب وکار بررسی کردند.
مهدوی گفت: از میان ایده های ارائه شده سه ایده آقای رمضانی از استارتاپ Icontor، رفیعی از شرکت پایا روش و همچنین نصیری از شرکت نوفن پردازش البرز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

46

کد خبر 1356143

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


نخستین همایش بین المللی گردشگری بیابان لوت پایان یافت