اقدامات پیشگیرانه علیه ویروس کرونا چهار دانشگاه‌ جهرم را تعطیل کرد


اقدامات پیشگیرانه علیه ویروس کرونا چهار دانشگاه‌ جهرم را تعطیل کرد

شیراز-ایرنا- دانشگاه دولتی جهرم، غیرانتفاعی اندیشه، دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی واحد جهرم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف ضدعفونی کردن اماکن آموزشی، تا پایان اسفند 98 تعطیل شدند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیرو تصمیم کارگروه ویژه پیشگیری از ویروس کرونا و بنا به اعلام استانداری فارس و به منظور حفظ سلامت دانشگاهیان و برای ضد عفونی کردن اماکن، همه فعالیت‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم مانند سایر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، از ۵ اسفند ۱۳۹۸ تا پایان هفته تعطیل است.

سید کوروش سرورزاده افزود: همه فعالیت‌های اداری برقرار است و همکاران می‌توانند در صورت تمایل از مرخصی استفاده کنند.

رییس دانشگاه پیام نور جهرم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طبق هماهنگی دانشگاه با فرمانداری ویژه شهرستان و دانشگاه پیام نور استان تمام کلاس‌های این دانشگاه تا پایان هفته جاری ( ٨ اسفندماه) تعطیل است.

محمد قناعتیان افزود: وضعیت کلاس‌های هفته آینده این دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس دانشگاه دولتی جهرم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شرایط پیش رو و نگرانی از شیوع ویروس کرونا، بر اساس مصوبه‌ جلسه‌ اضطراری هیات رییسه‌ دانشگاه، مقرر شد برای ضدعفونی‌کردن کلاس‌ها و خوابگاه‌ها، همه‌ کلاس‌ها تا پایان هفته‌ جاری(۹اسفند) تعطیل باشد.

کامبیز مینایی افزود: حضور استادان و کارکنان کماکان مثل قبل خواهد بود.

رییس دانشگاه غیرانتفاعی اندیشه جهرم نیز گفت: برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامت و آرامش ذهنی دانشجویان و استادان این دانشگاه، کلاس‌های آموزشی دانشگاه اندیشه تا پایان هفته جاری(۹اسفند ماه)، تعطیل است.

محمد ذبیحین‌پور افزود: برقراری یا تعطیلی کلاس‌ها، پس از این مدت به اطلاع خواهد رسید.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زبونی رژیم صهیونیستی ثمره مقاومت ملت ایران است