روبین زی مشاوردهنده و تصمیم ساز برای سفرهای داخلی و خارجی


مدیر محتوای گردشگری هلدینگ فناپ از رونمایی یک محصول با نام روبین زی در حوزه گردشگری خبر داد.

"روبین زی" مشاوردهنده و تصمیم ساز برای سفرهای داخلی و خارجی

محمدعلی شرکت بزازان مدیر محتوای گردشگری هلدینگ فناپ در گفت و گو با پول نیوز درباره فعایت این شرکت گفت: شرکت فناپ راهکارهای زیرساختی در حوزه ارتباطات، آی سی تی و حمل و نقل بین شهری و سیستم های بانکداری متمرکز و به طور اخص در بحث مالی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این شرکت با توجه به توانی که در بستر راهکارهای مالی، فنی و آی تی داشته، در حوزه گردشگری به دلیل اینکه زیرساخت ها نیاز به بهبود و بازآفرینی داشتند، در آن بخش نیز ورود کرده است.

شرکت بزازان با اشاره به اینکه هلدینگ فناپ ۵ محصول را داراست عنوان کرد: هر کدام از این محصولات، یک حوزه‌ گردشگری را تحت پوشش قرار می دهد.

او بیان کرد: در نمایشگاه گردشگری تهران برای سومین سال متوالی حضور پیدا کردیم و سه تیپ مخاطب خاص را در این نمایشگاه مد نظر قرار دادیم که طبق آن سه دسته برنامه ها را پیش بردیم.

مدیر محتوای گردشگری هلدینگ فناپ در ادامه اشاره کرد: فعالیت عمده ما اصطلاحا بیزینس تو بیزینس است که به صورت عمده با آژانس ها و هتل ها طرف هستیم و سرویزاسیون آنلاین قطعی برای آنها در نظر گرفتیم و راهکارهای ما نیز نیاز به هیچ ابزار و تجهیزات و سروری ندارد. در واقع، عمده فعالیت ما تنها با خود سازمانها و آژانس‌ها است.
شرکت بزازان اضافه کرد: محصول جدیدی داریم به نام "روبین زی" که مشاوردهنده و تصمیم سازبرای سفرهای داخلی و خارجی است که تمام مردم مخاطبان ما در این بخش هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق